نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹

ماجراجویی جدید ثور با بازی کریس همسورث در اولین تریلر فیلم Thor 4

مارول استودیو سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Thor: Love and Thunder را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر هیجان‌انگیز بسیاری هستیم.

طرفداران دنیای سینمایی مارول مدت زمان زیادی است که منتظر انتشار اولین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Thor 4 منتشر شده است. این تریلر تنها حدود ۹۰ ثانیه است و در طول آن شاهد تصاویری از دنیاهای مختلف تا ماجراجویی جدید ثور با نگهبانان کهکشان هستیم و درواقع ثور به‌دنبال یافتن جایگاه جدید خودش است و در پایان هم مایتی ثور یا ثور مونث ظاهر می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مارول استودیو برای ساخت اولین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder از آهنگ Sweet Child O' Mine اثر گروه Guns N' Roses استفاده کرده است که صد البته در طول تریلر ارجاعات زیادی به فرهنگ عامه دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی می‌شود. همچنین در طول تریلر می‌توانید شاهد نیو آزگارد و زئوس نیز باشید. علاوه‌بر تریلر، مارول اولین پوستر رسمی فیلم Thor: Love and Thunder را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

کریس همسورث در اولین پوستر فیلم Thor: Love and Thunder

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Thor: Love and Thunder، ثور خودش را در یک ماجراجویی متفاوت که قبلا تجربه نکرده، می‌بیند و او در تلاش است تا به آرامش درونی خودش برسد. اما بازنشستگی ثور توسط یک قاتل کهکشانی به‌نام گور قصاب خدایان که به‌دنبال انقراض خدایان است، متوقف می‌شود. برای مواجه شدن با این تهدید، ثور از پادشاه والکری، کورگ و جین فاستر که حالا به مایتی ثور تبدیل و با میولنیر بسیار قدرتمند شده، درخواست کمک می‌کند. ثور آن‌ها را وارد ماجراجویی کیهانی می‌کند تا ریشه انتقام گور را کشف کنند و قبل از اینکه دیر شود جلوی او را بگیرند.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.


منبع مارول
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده