نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱

بازگشت انیمه Star Wars: Visions با اپیزودهای بیشتر در سال ۲۰۲۲

طرفدارها در سال ۲۰۲۲ می‌توانند انتظار پخش قسمت‌های بیشتری از انیمه‌ی آنتولوژی Star Wars: Visions از شبکه‌ی دیزنی پلاس را داشته باشند.

انیمه Star Wars: Visions (جنگ‌های ستاره‌ای: چشم‌اندازها) سریالی آنتولوژی الهام‌گرفته از داستان‌های مختلف جهان جنگ ستارگان است که در سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی دیزنی پلاس پخش شد و یکی از منحصربه‌فردترین و هیجان‌انگیزترین برداشت‌ها از کهکشان بسیار دوردست را تقدیم بینندگان کرد. اکنون رسانه‌ی Cinelinx گزارش داد که از منابع متعددی راجع‌به پخش اپیزودهای بیشتر از این انیمه‌ی سریالی در اواخر سال ۲۰۲۲ شنیده است. اعتقاد بر این است که قسمت‌های جدید انیمه‌ی Star Wars: Visions در سپتامبر یا اکتبر سال جاری به نمایش در می‌آیند.

اگر این برنامه‌ی زمانی صحت داشته باشد، طرفدارها اثر دیگری را برای تماشا در فاصله‌ی پخش سریال Andor (اندور) و فصل سوم The Mandalorian (مندلورین) خواهند داشت. درحال‌حاضر معلوم نیست که کدام استودیوها روی قسمت‌های بعدی انیمه‌ی Star Wars: Visions کار می‌کنند، اما ظاهرا بسیاری از استودیوهای سازنده‌ی فصل اول برای انجام این کار باز خواهند گشت. این احتمال وجود دارد که این استودیوها روی دنباله‌ی داستان‌های فصل اول انیمه کار کنند. احتمالا در سالگرد مجموعه‌ی Star Wars در ماه آینده ویدیوها و جزئیات بیشتری از این انیمه‌ی سریالی به اشتراک گذاشته می‌شود.

دانلود از آپارات

انیمه‌ی آنتولوژی Star Wars: Visions در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۱ (۳۱ شهریور ۱۴۰۰) از شبکه آنلاین دیزنی پلاس پخش شد. این انیمه شامل ۹ قسمت کوتاه است که کاراکترها و مکان‌های جدیدی از دنیای جنگ ستارگان را به نمایش درمی‌آورد. از صداپیشه‌های انگلیسی فصل اول این انیمه‌ی سریالی نیز می‌توان به هنری گلدینگ، جوزف گوردون لویت، لوسی لیو، تمورا موریسون، نیل پاتریک هریس، الیسون بری، سیمو لیو، دیوید هاربر و کارن فوکاهارا اشاره کرد.

تعداد زیادی از برجسته‌ترین استودیوهای انیمیشن‌سازی نظیر استودیو پروداکشن آی. جی، سازنده‌ی انیمه‌ی Attack on Titan (حمله به تایتان)، انیمه‌ی Ghost in the Shell (شبح درون پوسته) و انیمه‌ی Psycho-Pass (سایکو-پَس)، استودیو تریگر، سازنده‌ی انیمه‌ی Darling in the Franxx (عزیزم در فرانکس) و انیمه‌ی Kill la Kill (کیل لا کیل) و استودیو ساینس سارو، سازنده‌ی انیمه‌ی Devilman: Crybaby (مردشیطانی: نُنر) روی این پروژه کار کردند.


منبع AnimeMojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده