نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۸

انتشار اولین تریلر فصل سوم انیمه Demon Slayer

استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل اولین تریلر فصل سوم انیمه Demon Slayer را منتشر کرد که در آن شاهد آرک داستانی Swordsmith Village هستیم.

بهمن گذشته بود که استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل رسما اعلام کرد انیمه Demon Slayer برای فصل سوم در دست ساخت است. این استودیو تایید کرد که فصل سوم انیمه شیطان کش براساس آرک داستانی Swordsmith Village ساخته خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل جدید انیمه شیطان کش منتشر شده است.

در نیمه اول تریلر شاهد نمایش تصاویری از دو فصل اول انیمه Demon Slayer هستیم و در ادامه تصاویری از ساخت شمشیر و برخی از شخصیت‌های انیمه هستیم که قرار است وارد قلمرو ناشناخته Swordsmith Village شوند. البته متاسفانه این تریلر اطلاعاتی از زمان حدودی شروع پخش فصل سوم انیمه شیطان کش را ارائه نمی‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فصل سوم انیمه Demon Slayer در بین چپترهای ۱۰۰ تا ۱۲۷ مانگا شیطان کش رخ خواهد داد که تانجیرو در حال سفر به روستایی از شمشیرسازان است تا تیغه‌اش را پس از یک نبرد سخت بازسازی کند. همان‌طور که در تریلر هم مشاهده می‌کنید، شمشیر او قرار است تعمیر شود و در ادامه شاهد حضور اعضای دهکده هستیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم انیمه Demon Slayer از جمله تعداد قسمت‌ها یا تاریخ شروع پخش آن در دسترس نیست.

مانگا Demon Slayer توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است. فصل اول انیمه Demon Slayer نیز در سال ۲۰۱۹ پخش شد و در ادامه فصل دوم انیمه Kimetsu no Yaiba در دو بخش و در بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ شاهد پخشش بودیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده