نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۴

اضافه شدن بازیگران بیشتر به مارگو رابی در فیلم باربی

به‌تازگی چندین بازیگر جدید از جمله کینگزلی بن ادیر و امرالد فنل به مارگو رابی و رایان گاسلینگ در فیلم Barbie اضافه شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم Barbie اضافه شده‌اند. منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که کینگزلی بن ادیر با سابقه بازی در فیلم One Night in Miami، سریال Peaky Blinders و سریال The OA، به جمع بازیگران فیلم لایو اکشن باربی اضافه شده است. بن ادیر اخیرا در سریال Secret Invasion بازی کرده و نقش شرور و منفی این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول را بر عهده داشته است.

علاوه‌بر بن ادیر، به‌همراه امرالد فنل با سابقه بازی در سریال The Crown، رئا پرلمان با سابقه بازی در فیلم Matilda، شوتی گتوا با سابقه بازی در فیلم The Last Letter from Your Lover، شارون رونی با سابقه بازی در فیلم Dumbo، اسکات ایوانز با سابقه بازی در فیلم Almost Love، آنا کروز کاین با سابقه بازی در فیلم Little Women، کانر سوییندلز با سابقه بازی در فیلم Emma، ریتو آریا با سابقه بازی در سریال The Umbrella Academy و جیمی دیمتریو با سابقه بازی در فیلم Cruella، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به فیلم Barbie اضافه شده‌اند.

علاوه‌براین بازیگران، مارگو رابی در نقش باربی، رایان گاسلینگ در نقش کن، سیمو لیو، الکساندرا شیپ، کیت مک‌کینون، ویل فرل، اما مکی، آمریکا فررا، ایسا رای، مایکل سرا، هری نف و آریانا گرینبلات، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم لایو اکشن حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Barbie هم‌اکنون در جریان است. وظیفه کارگردانی فیلم باربی بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان تحسین شده آثاری چون فیلم Lady Bird و فیلم Little Women خواهد بود.

علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه نوآ بامباک، همسر گرویگ و کارگردان فیلم Marriage Story، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Barbie را نیز بر عهده دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم باربی در دسترس نیست. انتظار می‌رود فیلم Barbie در سال ۲۰۲۳ اکران شود، اما هنوز تاریخ اکرانی ندارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده