نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷

ایفای نقش منفی فیلم Blue Beetle توسط سوزان ساراندون

شرکت برادران وارنر سوزان ساراندون را برای ایفای نقش ویکتوریا کورد، کاراکتر شرور فیلم Blue Beetle انتخاب کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سوزان ساراندون، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار فیلم Dead Man Walking (راه رفتن مرد مُرده) نقش ویکتوریا کورد، کاراکتر شرور فیلم Blue Beetle (بلو بیتل) شرکت برادران وارنر را ایفا خواهد کرد.

سوزان ساراندون جایگزین شارون استون، بازیگر فیلم Basic Instinct (غریزه‌ی اصلی) می‌شود که قبلا مشغول مذاکره برای بازی در نقش منفی این فیلم دنیای DC Comics بود. ویکتوریا کورد کاراکتر شروری است که برای فیلم Blue Beetle خلق شده است. رائول تروهی‌یو، بازیگر سریال .Mayans M.C (مایانز ام.سی.) نیز برای ایفای نقش «کاراپاکس مرد فناناپذیر» به جمع بازیگرهای این فیلم سینمایی ملحق شده است.

شولو ماریدوئنا، بازیگر سریال Cobra Kai (کبرا کای) در نقش جیمی ریز، نوجوانی از طبقه‌ی کارگر در شهر ال پاسو ظاهر می‌شود که خود را وقف خانواده کرده است. این کاراکتر که هیچ ارتباطی با ابرقهرمان‌ها ندارد، روزی یک اسکراب مرموز (موجودی بیگانه به‌شکل سوسک) را نیمه مدفون در زمینی متروک پیدا می‌کند. در این زمان اسکراب فعال می‌شود و خود را به ستون فقرات جیمی می‌چسباند. این اسکراب یک زره فرازمینی را در اختیار این کاراکتر می‌گذارد که قابلیت‌هایی نظیر افزایش سرعت و قدرت و البته ایجاد سلاح، بال و سپر را برای او به‌همراه می‌آورد.

سوزان ساراندون در فیلم Blue Beetle به هنرپیشه‌هایی نظیر جرج لوپز، بازیگر فیلم The Spy Next Door (همسایه‌ی جاسوس)، آدریانا بارازا، بازیگر فیلم Babel (بابل)، الپیدیا کاریو، بازیگر فیلم Predator (غارتگر)، دامیان آلکازار، بازیگر فیلم Hell (دوزخ)، بلیسا اسکوبدو، بازیگر سریال American Horror Stories (داستان‌های ترسناک آمریکایی)، برونا مارکزینه، بازیگر سریال Deus Salve o Rei (پادشاه سلامت باد) و هاروی گیلن، بازیگر فیلم The Internship (کارآموزی) می‌پیوندد که پیش از این حضورشان در اثر از سوی شرکت برادران وارنر تأیید شده بود.

آنجل مانوئل سوتو، کارگردان فیلم Charm City Kings (پادشاهان شهر جذاب) سکان هدایت فیلم Blue Beetle را در دست دارد و فیلم‌نامه‌ی آن را گرت دانت الکوسر، نویسنده‌ی مکزیکی فیلم Miss Bala (میس بالا) به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. فیلم بلو بیتل برای اکران در تاریخ ۱۸ اوت ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده