نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۸

نقش‌آفرینی کی‌ جی آپا و ایزابل می در فیلم The Wonder Twins دی سی

کی‌جی آپا و ایزابل می نقش‌های اصلی فیلم لایو-اکشن کمدی The Wonder Twins شبکه‌ی HBO Max را ایفا می‌کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی HBO Max بازیگران نقش‌های اصلی فیلم The Wonder Twins (دوقلوهای شگفت‌انگیز) را انتخاب کرده است. کی‌جی آپا، بازیگر سریال Riverdale (ریوردیل) و ایزابل می، بازیگر سریال 1883 نقش‌های زن (Zan) و جینا (Jayna) را در این فیلم لایو-اکشن کمدی بازی می‌کنند. این دوقلوهای قهرمان در ابتدا در یک انیمیشن سریالی ظاهر شدند و سپس پا به دنیای کمیک بوک گذاشتند.

با اینکه اطلاعات زیادی از فیلم The Wonder Twins در دست نیست، اما می‌دانیم که این اثر دارای لحن کمدی خواهد بود. فیلم‌برداری این پروژه در تابستان سال جاری در شهر آتلانتا انجام می‌شود. کاراکتر زن یک تغییر‌شکل‌دهنده‌ی وابسته به آب است و کاراکتر جینا می‌تواند به یک حیوان تبدیل شود. آن‌ها که اهل سیاره‌ی اکسور بودند، طی شیوع یک طاعون یتیم شدند و یک حیوان خانگی با نام گلیک پیدا کردند. این دوقلوها برای دادن هشدار به لیگ عدالت در مورد گرکس شرور راهی زمین می‌شوند و به‌عنوان دانش‌آموزان انتقالی سوئدی زندگی در زمین را آغاز می‌کنند.

این دو دانش‌آموز دبیرستانی گاتهام در طول سال‌های گذشته در شماری از آثار تلویزیونی نظیر انیمیشن سریالی Teen Titans Go (تایتان‌های نوجوان به پیش)، سریال Smallville (اسمالویل) و سریال The Flash (فلش) ظاهر شدند. آدام ستیکیل، نویسنده‌ی فیلم‌های Black Adam (بلک ادم) و Rampage (رمپیج) اولین کارگردانی خود را با فیلم The Wonder Twins تجربه می‌کند و فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. 

نظر به اینکه فیلم Blue Beetle برای اکران در سینما در نظر گرفته شده است، فیلم The Wonder Twins دومین اثر دنیای دی‌سی کامیکس خواهد بود که پس از فیلم Batgirl (بت‌گرل) از شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس تقدیم بیندگان خواهد شد. کی‌جی آپا نقش‌آفرینی در سریال Riverdale، فیلم Songbird (آواز پرنده) و فیلم The Hate U Give (نفرتی که می‌کاری) را در کارنامه دارد و ایزابل می بیشتر برای ایفای نقش در فیلم ۱۸۸۳ و سریال Young Sheldon (شلدون جوان) شناخته می‌شود. درحال‌حاضر تاریخ اکران فیلم دوقلوهای شگفت‌انگیز اعلام نشده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده