نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

همکاری تام هنکس و اپل برای ساخت دنباله فیلم Greyhound

تام هنکس ازطریق شرکت فیلمسازی Playtone در حال همکاری با اپل برای ساخت دنباله فیلم Greyhound و چندین پروژه دیگر است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هنکس در حال گسترش همکاری خود با اپل است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اپل به‌تازگی قراردادی چندجانبه با شرکت فیلمسازی Playtone که به تام هنکس و گری گوئتزمن تعلق دارد، امضا کرده است که Playtone قرار است طی چند سال آینده چندین محتوا برای پخش از سرویس استریم اپل تی وی پلاس تولید کند. این تفاهم شامل تولید سریال‌ها، مستندها و برنامه‌های بدون فیلمنامه می‌شود که برای پخش جهانی از شبکه اپل تولید خواهند شد.

علاوه‌براین، Apple Original Films در حال همکاری با پلی‌تون برای تولید دنباله فیلم Greyhound است. اتفاقات این فیلم در دوران جنگ جهانی دوم جریان داشت که در آن شاهد تعقیب و گریز یک زیردریایی آلمان نازی و ناوهای آمریکایی بودیم. تام هنکس نقش اصلی فیلم Greyhound را بر عهده داشت و این فیلم یکی از پر بیننده‌ترین فیلم‌های شبکه اپل تی‌وی پلاس معرفی شده است. در حال حاضر بازگشت هنکس در فیلم Greyhound 2 مشخص نیست و این پروژه ظاهرا هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

همچنین هنکس و استیون اسپیلبرگ در حال تولید سریال Masters of the Air برای شبکه اپل تی‌وی پلاس هستند. این سریال درواقع ادامه سریال Band of Brothers و سریال The Pacific است که این دو سریال از شبکه HBO پخش شده بودند. به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Masters of the Air به پایان رسیده است که تمرکز آن روی پسران بمب افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم است که این سریال قرار است جنگ را تا نزدیکی‌های خانه هیتلر نیز نشان دهد.

شبکه اپل تی‌وی پلاس روزهای خوبی را سپری می‌کند و به‌تازگی فیلم CODA موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم سال شده است. همچنین سریال‌هایی مثل سریال Severance، سریال Pachinko، سریال The After Party و سریال Slow Horses با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده‌اند و همچنان طی سال جاری میلادی باید منتظر پخش آثار موردانتظار بیشتری از این شبکه باشیم.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده