نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۷

معرفی بازیگران سریال Ted | بازگشت صداپیشه اصلی تد

سریال Ted برای شبکه پیکاک در دست ساخت است و حالا فهرست بازیگران این سریال لایو اکشن مشخص و معرفی شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست بازیگران سریال Ted تایید و معرفی شده‌اند. سث مک‌فارلن که کارگردانی و نویسندگی هر دو فیلم Ted را بر عهده داشته بود، قراردادی برای صداپیشگی دوباره شخصیت تد در سریال این شخصیت امضا کرده است. علاوه‌بر مک‌فارلن، مکس برکهولدر با سابقه بازی در سریال Parenthood و فیلم The Purge، اسکات گریمز با سابقه بازی در سریال The Orville و جورجیا ویگام با سابقه بازی در سریال The Punisher، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ted حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین مک‌فارلن به‌عنوان یکی از شورانرهای سریال Ted در این پروژه حضور خواهد داشت. سریال تد برای پخش از شبکه پیکاک در دست ساخت است. و تابستان گذشته دستور ساخت فصل اول آن با ۱۰ قسمت داده شد. اتفاقات سریال Ted در سال ۱۹۹۳ جریان دارد که تد در حال زندگی با جان بنت ۱۶ ساله به‌همراه والدین و دختر عمو بهترین دوستش در یک خانه کارگری در بوستون است. تد شاید بهترین تاثیر را روی جان نداشته باشد، اما زمانی‌که نیاز باشد، تد حاضر است هرکاری برای کمک به بهترین دوستش و خانواده‌اش انجام دهد.

اسکات گریمز، مکس برکهولدر، سث مک‌فارلن و جورجیا ویگام

مکس برکهولدر نقش جان را بر عهده دارد که مارک والبرگ نقش این شخصیت را در دو قسمت فیلم Ted بازی کرده بود. ویگام نیز نقش بلیر بنت را بر عهده دارد که به‌عنوان یک شخصیت باهوش با اعتقادات سیاسی که دانشجوی کالج است توصیف شده است که با عمو متی و خاله سوزان و پسر عمو کوچک‌ترش زندگی می‌کند. او از رک بودن ترسی ندارد و اغلب با خانواده سنتی خود درگیر است. گریمز نیز نقش متی را بر عهده دارد. او رئیس خانواده است و دوست ندارد کسی او را به چالش بکشد؛ به‌خصوص برادرزاده لیبرال‌اش که با آن‌ها زندگی می‌کند.

مک‌فارلن قرار است وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی تمامی ۱۰ قسمت سریال Ted را بر عهده داشته باشد. پل کوریگان، نویسنده سریال Modern Family و برد والش نیز به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و دستیار شورانر به مک‌فارلن در ساخت سریال تد کمک خواهند کرد. فیلم Ted در سال ۲۰۱۲ روی پرده رفت و بیش از ۵۴۹ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. سپس فیلم Ted 2 در سال ۲۰۱۵ اکران شد و توانست حدود ۲۱۶ میلیون دلار در گیشه فروش کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده