نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۸

پیوستن رابی امل و سه بازیگر دیگر به جمع بازیگران فصل سوم سریال ویچر

نتفلیکس به‌تازگی از پیوستن ۴ بازیگر جدید از جمله رابی امیل و هیو اسکینر به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Witcher خبر داده است.

اواسط این ماه بود که نتفلیکس از شروع رسمی مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Witcher خبر داد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران دیگری به فصل جدید این سریال فانتزی اضافه شده‌اند. نتفلیکس امروز اعلام کرد که رابی امل با سابقه بازی در سریال Upload، منگر ژانگ با سابقه بازی در فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، هیو اسکینر با سابقه بازی در سریال Fleabag و کریستل الوین با سابقه بازی در سریال Half Bad، چهار بازیگر جدیدی هستند که به فصل سوم سریال The Witcher اضافه شده‌اند.

امل نقش گالاتین، ژانگ نقش میلوا، اسکینر نقش شاهزاده رادووید و الوین نقش میستل را در فصل سوم سریال ویچر بر عهده دارند. انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Witcher در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از شبکه نتفلیکس پخش شود. مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش خواهد بود. پیش از پخش فصل جدید این سریال فانتزی محبوب، می‌توانید منتظر سریال The Witcher: Blood Origin باشید که این سریال اسپین‌آف و پیش‌درآمد از دنیای ویچر در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

چهار بازیگر جدید فصل سوم سریال The Witcher

هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، جوئی بیتی، می‌آنا بورینگ، تام کانتون، جرمی کرافورد، ایمون فارن، ماهش جادو، ترنس مینارد، لارس میکلسن، میمی ام خایسا، رویس پیرسون، ویلسون ام‌بومیو، آنا شاهر، تریسا ویلسون رید، کسی کلیر، مسیا سیمسون، گراهام مک‌تاویش، بارت ادواردز، سیمون کالوو، لیز کار و اد برچ، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فصل سوم سریال The Witcher، درحالی‌که پادشاهان، جادوگران و جانوران کانتیننت به‌دنبال گرفتن سیری هستند، گرالت او را مخفی کرده و مصمم است تا از خانواده‌ جدید خود در‌برابر تمام کسانی که آن‌ها را تهدید می‌کنند، دفاع کند. ینیفر حالا وظیفه‌ آموزش جادو به سیری را بر عهده گرفته است و آن‌ها را به سمت قلعه‌ی امن آرتوزا راهنمایی کند و امیدوار است در این مکان با قدرت‌های سیری بیشتر آشنا شود؛ اما در عوض آن‌ها با میدان مبارزه‌ای پر از فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت مواجه می‌شوند. آن‌ها باید با تمام وجود مبارزه کنند یا خطر از دست دادن یکدیگر برای همیشه را به جان بخرند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده