نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۸

ساخت سریال لایو اکشن جدید کاسپر روح مهربان

یک سریال لایو اکشن جدید براساس مجموعه کاسپر روح مهربان برای پخش از شبکه آنلاین پیکاک در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال لایو اکشن جدیدی براساس مجموعه کاسپر روح مهربان در دست ساخت است. ورایتی گزارش داد که سریال لایو اکشن Casper the Friendly Ghost برای پخش از شبکه پیکاک در دست ساخت است. این سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی کای یو وو، نویسنده سریال The Flash تولید خواهد شد و UCP و دریم‌ورکس انیمیشن برای تولید سریال کاسپر با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

سریال به Casper the Friendly Ghost به یک اثر ترسناک و ماجراجویی با یک داستان سن بلوغ توصیف شده است که قرار است برداشت جدید و تازه‌ای از داستان کاسپر و ریشه‌های آن را روایت کند. این سریال روی خانواده جدیدی تمرکز خواهد کرد که به شهر اترنال فالز می‌آیند و احتمالا با کاسپر ملاقات خواهند کرد و همراه‌با این روح دوست داشتنی باید برای حل یک معمایی که بیش از ۱۰۰ سال است حل نشده، به یکدیگر کمک کنند.

اولین حضور شخصیت کاسپر روح مهربان به سال ۱۹۳۹ باز می‌گردد و خیلی سریع به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. در سال ۱۹۴۵ کارتون انیمیشنی براساس داستان‌های این شخصیت محبوب تولید و پخش شد. تاکنون چندین فیلم و سریال براساس دنیای کاسپر تولید و منتشر شده است. از جمله سریال‌های انیمیشنی تولید شده براساس کاسپر می‌توان به سریال The New Casper Cartoon Show، سریال The Spooktacular New Adventures of Casper و انیمیشن Casper and the Angels اشاره کرد.

در سال ۱۹۹۵ فیلم Casper روی پرده رفت و این فیلم با موفقیت تجاری بسیار خوبی مواجه شد. پس از آن فیلم Casper: A Spirited Beginning در سال ۱۹۹۷ و فیلم Casper Meets Wendy در سال ۱۹۹۸ اکران شدند. در ادامه شاهد عرضه خانگی فیلم Casper's Haunted Christmas و فیلم Casper's Scare School در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ بودیم. همچنین براساس شخصیت کاسپر چندین بازی ویدیویی نیز تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده