نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶

احتمال همکاری دوباره آدام سندلر و برادران سفدی

رسانه‌ی ایندی‌وایر ادعا می‌کند که آدام سندلر و برادران سفدی در پروژه‌ی نامعلوم دیگری دوباره با یکدیگر همکاری می‌کنند.

برادران سفدی و آدام سندلر قبلا در یک همکاری غیرعادی فیلم جنایی هیجان‌انگیز Uncut Gems (جواهرات تراش‌نخورده) را تولید کردند که به یکی از محبوب‌ترین آثار سال ۲۰۱۹ میلادی تبدیل شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا این سه در حال همکاری برای پروژه‌ی دیگری هستند.

اریک کوهن از رسانه‌ی ایندی‌وایر از منابع خود شنیده است که «آدام سندلر و برادران سفدی مشغول آماده‌سازی پروژه‌ی دیگری هستند»، اما جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک نگذاشت. بنابراین فعلا معلوم نیست که این پروژه‌ی احتمالی دقیقا چه چیزی خواهد بود و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم. درحال‌حاضر آدام سندلر با نیتن فیلدر روی یک کمدی ترسناک با نام The Curse (نفرین) برای شبکه‌ی شوتایم کار می‌کنند که اما استون، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار فیلم La La Land (لا لا لند) در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازد.

این سومین همکاری آدام سندلر با برادران سفدی به‌حساب می‌آید که در تولید فیلم Uncut Gems و Goldman v Silverman (گلدمن دربرابر سیلورمن) مشارکت داشتند. آن‌ها فیلم کوتاه Goldman v Silverman را در اوقات فراغت خود موقع ساخت فیلم جواهرات تراش‌نخورده فیلم‌برداری کردند. در گذشته بنی و جاش سفدی در گفت‌وگوهای خود ضمن ادای احترام به آدام سندلر گفتند که از زمان تماشای فیلم‌های Billy Madison (بیلی مدیسن) و Happy Gilmore (هپی گیلمور) رؤیای همکاری با این هنرپیشه را در سر می‌پرورانند. آن‌ها حتی پیام‌هایی را برای همکاری با آدام سندلر در سال ۲۰۱۱ فرستاندند، اما پاسخی دریافت نکردند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده