نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۳

مدت زمان تمامی قسمت‌های فصل چهارم Stranger Things بالای یک ساعت است

برادران دافر در مصاحبه جدید خود تایید کردند که مدت زمان تمامی قسمت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things بیش از یک ساعت خواهد بود.

روز گذشته تریلر رسمی فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شد که در طول این تریلر شاهد تصاویر هیجان‌انگیزی از فصل جدید این سریال از جمله شخصیت شرور و منفی جدید آن بودیم. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال اتفاقات ناآشنا منتشر شده است. فصل سوم سریال Stranger Things در تابستان سال ۲۰۱۹ پخش شد و حالا طرفداران بیش از ۲ سال است که منتظر فصل چهارم این سریال هستند.

مت و راس دافر اخیرا مصاحبه جدیدی را با ددلاین انجام داده‌اند و در این مصاحبه مدعی شدند که این مدت زمان ارزش صبر کردن را داشته است. آن‌ها همچنین اعلام کردند که مدت زمان هر قسمت فصل چهارم سریال Stranger Things بیش از یک ساعت خواهد بود. مت دافر در این مصاحبه گفت: 

«فکر نمی‌کنم در فصل چهارم سریال Stranger Things شاهد قسمتی با مدت زمان کمتر از یک ساعت باشیم. در فصل اول قسمت‌هایی وجود داشت که مدت زمانش حدود ۳۵ دقیقه بود و یجورایی این موارد را فراموش می‌کنید. فصل چهارم بسیار طولانی است و مدت زمان آن تقریبا دو برابر هر فصلی است که تاکنون ساخته‌ایم. بنابراین این یکی از دلایلی است که باعث طولانی‌تر شدن ساخت سریال شده است. یک نوع احساس حماسی و متفاوت بودن در این فصل وجود دارد.»

دشمن اصلی در فصل چهارم سریال Stranger Things (استرنجر تینگز) شبکه نتفلیکس

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.

شبکه نتفلیکس مدتی پیش تایید کرد که فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در دو پارت پخش شود. بخش اول فصل چهارم این سریال در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) و بخش دوم در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از نتفلیکس پخش خواهند شد. همچنین نتفلیکس از تمدید سریال Stranger Things برای فصل پنجم خبر داده است که فصل پنجم قرار است فصل پایانی سریال باشد. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده