نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۴

مشخص شدن نویسنده فیلم Ghost of Tsushima

فیلم Ghost of Tsushima به کارگردانی چاد استاهلسکی در دست ساخت است و حالا نویسنده این پروژه مشخص شده است.

فیلم Ghost of Tsushima یکی از چندین پروژه در دست ساخت سونی براساس مجموعه بازی‌های محبوب پلی استیشن است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلم شبح سوشیما مشخص شده است. تاکاشی داشر، نویسنده فیلم Still و فیلم Only وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Ghost of Tsushima را بر عهده گرفته است. این فیلم توسط PlayStation Productions در دست ساخت است و این پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

بازی Ghost of Tsushima در تابستان سال ۲۰۲۰ عرضه شد و تاکنون بیش از ۸ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است. بازی شبح سوشیما داستان جین ساکای را دنبال می‌کند که آخرین فرد زنده مانده از طایفه خود است و او حالا باید برای آزادی سوشیما با نیروهای متجاوز مغول مبارزه کند. ددلاین پیش از این در مارس ۲۰۲۱ گزارش داده بود که چاد استاهلسکی، کارگردان سری فیلم جان ویک وظیفه کارگردانی فیلم شبح سوشیما را بر عهده گرفته است.

فیلم Ghost of Tsushima درواقع دومین فیلمی است که براساس بازی‌های پلی استیشن در دست ساخت است. پیش از این شاهد اکران فیلم Uncharted با بازی تام هالند و مارک والبرگ در بهمن گذشته بودیم که فیلم آنچارتد تا به امروز بیش از ۳۸۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. سریال The Last of Us به نویسندگی کریگ مازن و با بازی پدرو پاسکال برای شبکه HBO و سریال Twisted Metal با بازی آنتونی مکی برای شبکه پیکاک، دیگر آثار در دست ساخت PlayStation Productions هستند.

بازی Ghost of Tsushima توسط استودیو ساکر پانچ تولید شده و هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شده است. گفته می‌شود که ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 احتمالا آغاز شده است. پیش از این شاهد عرضه محتوای جدید Iki island و نسخه کارگردان بازی شبح سوشیما بودیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده