نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳

سفر به دنیای جادوگری در تریلر نهایی فیلم Fantastic Beasts 3

برادران وارنر تریلر جدید و نهایی فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

مدتی پیش اولین نقدهای فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore منتشر شد که در آن شاهد نقدهای متوسط و ضعیفی بودیم. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و نهایی فیلم Fantastic Beasts 3 منتشر شده است. این تریلر درواقع تنها چند روز پیش از اکران فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore منتشر شده که با اینکه بیشتر تصاویر آن با تریلرهای قبلی مشترک است، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان منتشرشده از فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore، پروفسو آلبوس دامبلدور به‌خوبی می‌داند که گلرت گریندل‌والد، جادوگر قدرتمند تاریکی در حال به‌دست گرفتن کنترل دنیای جادوگران است. او به‌تنهایی نمی‌تواند جلوی گریندل‌والد را بگیرد و به همین منظور به نیوت اسکمندر ماموریتی می‌دهد که در آن تیمی از جادوگران و ساحره‌ها و یک ماگل نانوا شجاع را تشکیل دهد. آن‌ها باید در یک مأموریت بسیار خطرناک با موجودات جدید و قدیمی و همچنین پیروان در حال رشد گریندل‌والد مواجه و درگیر شوند. اما داملبدور تا چه زمانی می‌تواند در حاشیه باقی بماند؟

ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 نیز بر عهده دیوید یتس بوده است و همچنین استیو کلاوز، نویسنده هر هفت قسمت فیلم Harry Potter که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در تیم ساخت دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts حضور داشت، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه کمک کرده است.

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore قرار است در روز جمعه این هفته، ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده