// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۶

دشمن جدید و هیولاهای پرنده در تریلر رسمی فصل ۴ سریال استرنجر تینگز

شبکه آنلاین نتفلیکس همان‌طور که وعده داده بود، نخستین تریلر بلند Stranger Things 4 (فصل چهارم سریال استرنجر تینگز) را پخش کرد.

تریلر سه دقیقه‌ای فصل چهار سریال Stranger Things پخش شد که در آن آهنگ Separate Ways گروه راک Journey را می‌شنویم. اکانت رسمی توییتر Stranger Things شبکه آنلاین نتفلیکس به‌طور ویژه روی یکی از دیالوگ‌های بیان‌شده در سریال تاکید داشت: «مردم می‌گویند که هاوکینز نفرین شده است. آن‌ها پر بیراه نمی‌گویند».

موجودات ترسناک تازه‌ای در این فصل انتظار شخصیت‌ها را می‌کشند و ظاهرا برخلاف تصورات قبلی برخی از طرفدارها، لحظات نسبتا شاد تنها بخش کوچکی از قصه را تشکیل می‌دهند تا نشان‌دهنده‌ی تلاش پوچ کاراکترها برای انکار موقت تهدیدهای بزرگ باشند. گویا از هیولاهای پرنده تا آنتاگونیست جدیدی که خود را به نقاط گوناگونی از دنیای وارونه متصل کرده است، انقدر خطرناک هستند که این فصل لحن ویژه‌ای پیدا کند. اوضاع انقدر جدی به نظر می‌رسد که افراد دارای مقام هم متوجه بزرگی خطر شده‌اند و از ایلون با بازی میلی بابی براون کمک می‌خواهند.

تماشا در کانال یوتیوب Stranger Things

براساس اخبار سینما و تلویزیون می‌دانیم که هر ۹ قسمت فصل چهار استرنجر تینگز مدت‌زمانی بیشتر از یک ساعت دارند. در نتیجه مت دافر و راس دافر این بار آماده‌ی ارائه‌ی طولانی‌ترین فصل سریال Stranger Things تا امروز هستند. باید دید که شهر Hawkins ایالت ایندیانا قرار است این بار میزبان چه فجایعی باشد. راستی رابرت انگلوند، بازیگر نقش ویکتور کریل هم با ظاهر عجیب این شخصیت در تریلر رسمی پخش‌شده حضور دارد. او بیشتر به خاطر هنرنمایی در نقش فردریک چارلز کروگر از مجموعه فیلم A Nightmare on Elm Street شناخته می‌شود.

سریال Stranger Things به‌عنوان یک درام نوجوانانه‌ی علمی-تخیلی که از اِلِمان‌های کلاسیک ژانر وحشت بهره می‌برد، در سال ۲۰۱۶ با پخش همزمان تمامی قسمت‌های فصل اول آغاز شد. اکنون درحالی‌که می‌دانیم استرنجر تینگز با فصل پنجم به پایان می‌رسد، تنها ۴۵ روز تا شروع فصل چهارم آن باقی مانده است. پنج قسمت آغازین فصل ۴ سریال Stranger Things در تاریخ ۲۷ مِی/مه (۶ خرداد) پخش می‌شوند و قسمت‌های ۶ تا ۹ آن در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) به‌دست ما می‌رسند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده