نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰

پیوستن ویل فرل و اما مکی به مارگو رابی و رایان گاسلینگ در فیلم باربی

ویل فرل و اما مکی جدیدترین بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فیلم Barbie با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ اضافه شده‌اند.

فیلم Barbie به اثری پر ستاره تبدیل شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به این فیلم لایو اکشن اضافه شده‌اند. ویل فرل، کمدین محبوب جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم باربی اضافه شده است. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Barbie در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که ممکن است متاورس بخشی از داستان فیلم باشد. همچنین گفته می‌شود که فرل نقش مدیرعامل یک شرکت اسباب بازی را بر عهده دارد که مشخص نیست این شرکت همان ماتل، سازنده محصولات باربی است یا شرکت دیگری خواهد بود.

علاوه‌بر فرل، اما مکی دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع فیلم Barbie اضافه شده است. علاوه‌بر فرل و مکی، مارگو رابی در نقش باربی، رایان گاسلینگ در نقش کن، سیمو لیو، الکساندرا شیپ، کیت مک‌کینون و آمریکا فررا، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم لایو اکشن حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Barbie هم‌اکنون در جریان است. وظیفه کارگردانی فیلم باربی بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان تحسین شده آثاری چون فیلم Lady Bird و فیلم Little Women خواهد بود.

اما مکی

علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه نوآ بامباک، همسر گرویگ و کارگردان فیلم Marriage Story، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Barbie را نیز بر عهده دارد. ویل فرل بیشتر برای بازی در فیلم Elf، فیلم Anchorman، فیلم Step Brothers، فیلم The Other Guys، انیمیشن Megamind، فیلم Daddy's Home و فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga شناخته می‌شود. سال گذشته شاهد حضور فرل در سریال The Shrink Next Door بودیم. او اخیرا در فیلم Spirited و فیلم Strays بازی کرده است.

اما مکی نیز اخیرا در فیلم Death on the Nile حضور داشته است و پیش از این شاهد حضورش در فیلم The Winter Lake و فیلم Eiffel بودیم. مکی اخیرا در فیلم Emily نقش امیلی برونته را بازی کرده است. انتظار می‌رود فیلم Barbie در سال ۲۰۲۳ اکران شود، اما هنوز تاریخ اکرانی ندارد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده