نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰

مشخص شدن کارگردان های سریال Ironheart مارول به تهیه‌کنندگی رایان کوگلر

مارول استودیو به‌تازگی دو کارگردان برای سریال Ironheart استخدام کرده و با رایان کوگلر،‌ کارگردان فیلم Black Panther برای تهیه‌کنندگی سریال به توافق رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان‌های سریال Ironheart مشخص و معرفی شده‌اند. در ابتدا رایان کوگلر،‌ کارگردان فیلم Black Panther و فیلم Black Panther: Wakanda Forever به این سریال اضافه شد و او قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی ازطریق استودیو Proximity Media در سریال Ironheart حضور داشته باشد تا شایعات منتشر شده رنگ واقعیت به خود بگیرند. همچنین مارول استودیو اخیرا سم بیلی و آنجلا بارنز را برای کارگردانی سریال آیرون‌ هارت استخدام کرده است.

بیلی وظیفه کارگردانی سه قسمت و بارنز وظیفه کارگردانی سه قسمت دیگر از ۶ قسمت سریال Ironheart را بر عهده خواهند داشت. آنجلا بارنز وظیفه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون سریال Mythic Quest، سریال Legacies و سریال Blindspotting را بر عهده داشته است و سم بیلی سابقه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون سریال Dear White People و سریال Grown-ish را در کارنامه خود دارد.

سم بیلی و آنجلا بارنز

از راست به چپ: آنجلا بارنز - سم بیلی

دومینیک تورن نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت را در سریال Ironheart بر عهده دارد و لیریک راس در نقش بهترین دوست ریری ویلیامز و آنتونی راموس دیگر بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران این سریال از دنیای سینمایی مارول اضافه شده‌اند. ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد.

ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است. تورن در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز قرار است حضور داشته باشد. چایناکا هاج که پیش از این به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer نقش داشته است، رهبری تیم نویسندگان و ساخت سریال Ironheart را بر عهده دارد. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ironheart طی سال ۲۰۲۲ انجام شود و شاهد پخش این سریال در سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس باشیم.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده