نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹

علاقه نیکلاس کیج به همکاری با آری استر و کریستوفر نولان

نیکلاس کیج به‌تازگی راجع به علایق و سخت‌ترین نقش‌های خود تا امروز صحبت کرده است.

اکران فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent که در آن نیکلاس کیج وظیفه‌ی بازی در نقش خود را بر عهده دارد، منجر به افزایش مجدد علاقه‌ی برخی از مردم به کارنامه‌ی هنری خاص این بازیگر شده است. باوجود اینکه آثاری همچون Face/Off و Leaving Las Vegas همیشه میان مخاطبان محبوب بوده‌اند، بسیاری از سینماگرها عملکرد عالی او در فیلم‌های کوچکی مانند Mandy و Color Out of Space را در کانون توجهات خود قرار می‌دهند.

درحالی‌که طرفداران کیج سال‌ها است که به تحسین هنر بازیگری او در آثار مختلف می‌پردازند، هنرنمایی او در فیلم تحسین‌شده‌ی Pig بود که باعث شد بار دیگر توانایی بالای کیج در بازیگری به جهان یادآوری شود. با توجه بیشتر سینما به استعداد بالای بازیگری نیکلاس کیج، بسیاری از طرفداران برای پروژه‌های بعدی او هیجان زده هستند. کیج در بخشی از یک مصاحبه AMA خود در وبسایت ردیت که به منظور تبلیغ فیلم جدید The Unbearable Weight of Massive Talent ترتیب داده شد، به فعالیت‌های احتمالی خود در ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای خود اشاره‌ی کوتاهی کرد.

در این پرسش و پاسخ، از کیج درباره کارگردان‌هایی که مایل است در آینده با آن‌ها همکاری داشته باشد سؤال شده که او پاسخ خوشایندی برای بسیاری از افراد علاقه‌مند به سینما دارد: «من خیلی دوست دارم که روزی با کریستوفر نولان کار کنم. همچنین آری استر، رابرت اگرز و اسپایک لی نیز از دیگر افرادی هستند که مایلم در آینده با آن‌ها همکاری داشته باشم».

کریستوفر نولان در پشت صحنه تنت و تصویر نیکلاس کیج با کلاه

ظاهرا همکاری با این افراد تنها موردی نیست که کیج درباره پروژه‌های آینده‌ی خود در ذهن دارد. در ادامه‌ی این گفت‌وگو، از کیج درباره نقش رویایی او پرسیده شد که وی در پاسخ، بازی در یک اقتباس از رمان 20,000 Leagues Under the Sea ژول ورن را پیشنهاد می‌کند. کیج با اشاره به قهرمان رمان ژول ورن می‌نویسد: «من به خاطر عشقی که این شخصیت به اقیانوس دارد، خیلی دوست دارم نقش کاپیتان نموی ژول ورن را بازی کنم. احساس می‌کنم احساسی مشترک با او دارم».

پرسش و پاسخ با نیکلاس کیج تنها به پروژه‌های آینده او اختصاص نداشت و در آن به شماری از آثار قبلی او نیز پرداخته شده است. وقتی از کیج درباره چالش برانگیزترین نقشی که تاکنون ایفا کرده است سؤال می‌شود، او پاسخی می‌دهد که شاید کاملا از این بازیگر انتظار می‌رفت: خودش.

«می‌توانم بگویم که نقش نیک کیج در فیلم Massive Talent سخت‌ترین نقشی بود که مجبور شدم برای آن وارد شخصیت شوم. من در این نقش باید علاوه‌بر حس درونی خودم برای محافظت از شخصی به نام نیک کیج، به اجرای دیدگاه پوچ‌گرایانه‌ی کارگردان درباره این شخص می‌پرداختم که این امر باعث شده بود هر روز با این چالش مواجه باشم».

فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent در تاریخ ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) در سینما اکران خواهد شد.


منبع indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده