// دوشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹

احتمال تولید سریال انیمیشنی Destiny

براساس آگهی‌های استخدامی منتشرشده از سوی شرکت Bungie به نظر می‌رسد که در آینده شاهد پخش یک سریال انیمیشنی با اقتباس از سری بازی Destiny خواهیم بود.

از چند ماه قبل می‌دانیم که بانجی به‌دنبال گسترش مجموعه‌ی Destiny و رساندن آن به مدیوم‌هایی فراتر از بازی‌های ویدیویی است. اکنون درحالی‌که چند هفته از عرضه‌ی موفق بسته‌ی الحاقی عظیم The Witch Queen بازی Destiny 2 می‌گذرد، تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون به احتمال تولید سریال انیمیشنی با اقتباس از این مجموعه‌ی معروف و محبوب اشاره می‌کند.

بانجی به‌دنبال استخدام یک تهیه‌کننده‌ی ارشد است که روی تولید محتوای غیر تعاملی نظارت خواهد داشت تا مجموعه بازی Destiny را وارد بخش‌های دیگری از صنعت سرگرمی کند؛ از تلویزیون و سینما تا کتاب‌ها، کامیک‌ها و آثار صوتی. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که می‌بینیم در بخش انتظارات اصلی شرکت Bungie از فرد مایل به استخدام روی تجربه‌ی کار روی انیمیشن تاکید شده است.

موضوع مورد بحث برای بانجی به قدری اهمیت دارد که «تجربه‌ی کار با آثار لایسنس‌شده» را کنار «انیمیشن‌سازی» قرار می‌دهد؛ به این شکل که اگر یک نفر یکی از دو تجربه‌ی مورد بحث را در کارنامه‌ی کاری خود داشته باشد، از این شرط لازم برای استخدام برخوردار است. البته اگر شخص درخواست‌دهنده در هر دو فعالیت مورد بحث سابقه‌ی لازم را داشته باشد، ظاهرا شانس بالاتری برای به‌دست آوردن شغل دارد.

سونی در حال طی کردن پروسه‌ی خرید کامل بانجی است. پیت پارسنز، مدیرعامل Bungie گفت که به‌لطف پیوستن به شرکت Sony، بانجی می‌تواند تبدیل به یک شرکت مولتی‌مدیا جهانی در صنعت سرگرمی شود. او در این‌باره گفت: «جهان بازی‌ها، تنها نقطه‌ی شروع مجموعه‌ی ما است».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده