نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۲

اولین تریلر انیمه Suzume no Tojimari، اثر جدید کارگردان Your Name

اولین تیزر تریلر انیمه Suzume no Tojimari، اثر جدید ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name منتشر شده است و در پایان اعلام شد که این انیمه چه زمانی اکران می‌شود.

آذر گذشته بود که اعلام شد انیمه Suzume no Tojimari قرار است انیمه بعدی ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name و انیمه Weathering With You باشد که شینکای وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمه Suzume's Locking-Up منتشر شده است. تمرکز این تریلر روی سوزومه است که در جادویی را پیدا می‌کند و وارد یک ماجراجویی مرموز می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین انیمه Suzume no Tojimari برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) در کشور ژاپن برنامه‌ریزی شده است. هنوز تاریخ اکران بین‌المللی یا نسخه انگلیسی زبان این انیمه مشخص و اعلام نشده است. همچنین پوستر جدیدی از انیمه Suzume's Locking-Up منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید انیمه Suzume no Tojimari

انیمه Suzume no Tojimari داستان دختری ۱۷ ساله به‌نام سوزومه را دنبال می‌کند که در یک شهر آرام در کیوشو زندگی می‌کند. یک روز مسافر جوانی به او می‌گوید که دنبال یک در می‌گردد و این موضوع زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. او مرد جوان را تا سمت کوه‌ها دنبال می‌کند که در آن یک در قدیمی وجود دارد که توسط ساختمان‌های مدرن احاطه شده است و این آغاز سفر مرموز سوزومه است.


منبع AnimeCorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده