نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶

فاش شدن اولین تصویر از ظاهر کریستین بیل در نقش شرور فیلم Thor 4

به‌تازگی تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder فاش شده است که در آن برای اولین‌بار شاهد ظاهر کریستین بیل در نقش گور سلاخ خدایان هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده است. این تصاویر درواقع از محصولات مرتبط با فیلم Thor 4 فاش شده است که متعلق به محصولات مارول لجندز است و در آن برای اولین‌بار شاهد یک نمای کلی از شخصیت گور سلاخ خدایان با بازی کریستین بیل هستیم. درواقع برخلاف انتظار، این شخصیت شرور با نسخه کمیک تفاوت ظاهری دارد و همچنین به‌نظر می‌رسد که CGI زیادی برای گور سلاخ خدایان استفاده نشده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پرومو آرت شخصیت‌های فیلم Thor: Love and Thunder

این موضوع ممکن است با واکنش متفاوت طرفداران مواجه شود، اما این موضوع احتمال دارد یکی از شرایط مدنظر کریستین بیل برای بازی در نقش گور سلاخ خدایان در فیلم Thor: Love and Thunder باشد. همچنین برخی از طرفداران می‌گویند براساس ارجاعات کریس همسورث، بازیگر نقش ثور، احتمالا بالاخره اولین تریلر فیلم Thor 4 احتمالا فردا یا طی این هفته پخش خواهد شد. البته همچنان قابل انتظار است اولین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder همزمان با اکران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شود.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده