نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶

تولید اسپین-آف سریال Killing Eve با تمرکز روی کارولین مرتنز

اسپین-آف سریال Killing Eve که توسط شرکت Sid Gentle Films مراحل اولیه‌ی توسعه را پشت سر می‌گذارد، به بررسی سال‌های اولیه‌ی زندگی کارولین مرتنز می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اسپین-آف سریال Killing Eve (کشتن ایو) برای شبکه‌های AMC و BBC America در دست ساخت قرار دارد و به بررسی سال‌های نخست زندگی کارولین مرتنز، سردسته‌ی جاسوس‌های سرویس اطلاعات مخفی (MI6) می‌پردازد. رسانه‌ی ددلاین در آستانه‌ی پخش اپیزود پایانی سریال کشتن ایو متوجه شد که شرکت Sid Gentle Films در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی این اسپین-آف قرار دارد، اما این اثر هنوز چراغ سبز تولید را دریافت نکرده است.

روزنامه‌ی بریتانیایی The Sun برای اولین‌بار خبر تولید این نمایش را مخابره کرد. درحال‌حاضر هیچ سخنی از زمان پخش این سریال فرعی به میان نیامده است و برای اطلاع از آن باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. هنوز معلوم نیست که اسپین-آف سریال Killing Eve از یکی از شبکه‌های AMC یا بی‌بی‌سی آمریکا به نمایش درمی‌آید یا وظیفه‌ی پخش آن به یک سرویس استریم دیگر محول می‌شود. در سریال کشتن ایو، کارولین مرتنز با نقش‌آفرینی فیونا شاو رئیس بی‌رحم و مرموز سازمان ام‌آی۶ است که در هر چهار فصل این مجموعه نقش پررنگی دارد. اسپین-آف تازه روی نمایش سال‌های اولیه زندگی این کاراکتر در سرویس مخفی بریتانیا تمرکز خواهد کرد.

البته لورا نیل، نویسنده‌ی اصلی فصل چهارم Killing Eve در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود به گسترش بیشتر جهان سریال اشاره کرده بود. در ماه مارس سال گذشته نیز دن مک‌درموت، رئیس برنامه‌ریزی شبکه‌های AMC اعلام کرد که قطار سریال کشتن ایو با فصل چهارم به ایستگاه پایانی می‌رسد و از «گسترش احتمالی جهان قابل تحسین آن» سخن به میان آورد. فینال دو قسمتی Killing Eve که شرکت Endevaor Content وظیفه‌ی تأمین مالی و توزیع آن را برعهده دارد، در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) از شبکه‌ی BBC America روی آنتن می‌رود و سرنوشت ایو با هنرنمایی ساندرا اوه و ویلانل با بازی جودی کومر را مشخص می‌کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده