نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

ساخت سریال پیش درآمد The Crown برای نتفلیکس

نتفلیکس و سازندگان سریال The Crown در حال بررسی ساخت یک سریال پیش درآمد براساس این مجموعه محبوب هستند.

سریال The Crown قرار است در فصل ششم به پایان برسد، اما طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است مجموعه سریال تاج همچنان به کار خود ادامه دهد. نتفلیکس در حال مذاکرات اولیه با استودیو Left Bank، سازنده سریال The Crown برای ساخت یک سریال پیش درآمد براساس این مجموعه محبوب و تحسین شده است. منابع نزدیک می‌گویند که اسپین‌آف احتمالی سریال تاج یک پیش درآمد برای سریال اصلی است.

گفته می‌شود هر سریال پیش درآمدی که براساس سریال The Crown ساخته شود، احتمالا پیش از دوران جنگ جهانی دوم یا اواخر دوره ویکتوریایی که ملکه ویکتوریا سلطنت می‌کرد، پوشش خواهد داد. ملکه ویکتوریا درواقع طولانی‌ترین دوره حکومت را در بریتانیا داشته است که ملکه الیزابت چند سال پیش این رکورد را به‌نام خودش ثبت کرد. ددلاین از منابع خود شنیده است که مذاکرات و صحبت‌ها هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و همچنان تا مرحله شروع توسعه و حتی دستور ساخت آن توسط نتفلیکس، فاصله زیادی دارد.

فصل پنجم سریال The Crown قرار است اواخر سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شود. ایملدا استنتون در نقش ملکه الیزابت دوم، الیزابت دبیکی در نقش شاهدخت دایانا، جاناتان پرایس در نقش شاهزاده فیلیپ، دومینیک وست در نقش شاهزاده چارلز، خالد عبدالله در نقش دودی الفاید، لسلی منویل در نقش شاهدخت مارگارت، اولیویا ویلیامز در نقش کامیلا پارکر بولز، جانی لی میلر در نقش جان میجر و سلیم داو در نقش محمد الفاید، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیتر مورگان، سازنده چهار فصل اول سریال تاج برای ساخت دو فصل پایانی این سریال نیز بازگشته است که بدون شک تاثیر زیادی در موفقیت سریال The Crown داشته و احتمالا نتفلیکس امیدوار است او برای ساخت سریال پیش درآمد آن نیز بازگردد. همچنین انتظار می‌رود فصل ششم و پایانی سریال The Crown در اواخر سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود. لفت بنک در همکاری با نتفلیکس وظیفه ساخت سریال‌های دیگری چون سریال Palomino، سریال Behind Her Eyes و سریال White Lines را نیز بر عهده دارد. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده