نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱

حضور ثور و جین فاستر در تصویر تبلیغاتی جدید فیلم Thor 4

تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder فاش شده است که در آن شاهد حضور ثور و جین فاستر درکنار یکدیگر هستیم.

طرفداران دنیای سینمایی مارول مدت زمان زیادی است که منتظر انتشار اولین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder هستند و اکنون این فیلم حالا رکورد کمترین فاصله اکران و انتشار اولین تریلر یک فیلم دنیای سینمایی مارول را در اختیار دارد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Thor 4 فاش شده است. در بنر تبلیغاتی جدید فیلم Thor: Love and Thunder شاهد حضور ثور و مایتی ثور یا ثور مونث هستیم که در حال مبارزه کنار یکدیگر هستند و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

ثور و مایتی ثور در بنر تبلیغاتی فیلم Thor: Love and Thunder

طی این هفته بود که کریس همسورث، بازیگر نقش ثور تایید کرد که تور مطبوعاتی فیلم Thor: Love and Thunder رسما آغاز شده است، اما نکته عجیب‌تر این است که حتی هنوز اولین تصویر رسمی این فیلم منتشر نشده، اما تور مطبوعاتی فیلم آغاز شده است. البته برخی اعتقاد دارند که احتمالا برنامه شلوغ تیم بازیگران فیلم دلیل این موضوع است، اما این می‌تواند نشانه مثبتی از عقب نیفتادن اکران فیلم و انتشار اولین تریلر فیلم Thor 4 در آینده نزدیک باشد.

طرفداران انتظار دارند که اولین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder همزمان با اکران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شود، اما همچنان احتمال پخش زودتر آن وجود دارد و باید دید چه زمانی می‌توانیم شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Thor 4 باشیم. فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده