نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۴

احتمال توقف همکاری برادران وارنر و دی سی با ازرا میلر

به‌دنبال بازداشت ازرا میلر، بازیگر نقش فلش در روزهای گذشته، برادران وارنر و دی سی ممکن است با این بازیگر قطع همکاری کنند.

چند روز پیش بود که ازرا میلر، بازیگر نقش فلش در هاوایی بازداشت شد و این تنها شروع یک جنجال بزرگ برای این بازیگر ۲۹ ساله بوده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این حادثه ممکن است عواقب بزرگی برای میلر داشته باشد. رولینگ استون گزارش داد که مدیران برادران وارنر و دی‌سی در حال بررسی رفتارهای میلر و چندین حوادث مختلف مثل دستگیری این بازیگر و آزار و اذیت دیگران توسط وی هستند و نتایج آن می‌تواند روی ادامه همکاری آن‌ها تاثیر بگذارد.

گفته می‌شود که مدیران این شرکت‌ها در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) یک جلسه فوری برگزار کرده‌اند، اما نتایج این جلسه هنوز منتشر نشده است. در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) زوجی با ارائه یک شکایت ادعا کردند که ازرا میلر بدون اجازه به اتاق خواب آن‌ها وارد شده و حتی آن‌ها را تهدید کرده است که حکم منع موقت برای او صادر شد. همچنین گفته می‌شود میلر در فعالیت‌های غیر قانونی دیگری شرکت داشته است که از از جمله آن می‌توان به اتهام سرقت پاسپورت و کیف پولی که شامل کارت تامین اجتماعی، گواهینامه رانندگی و کارت‌های بانکی بوده است، اشاره کرد.

ازرا میلر در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

Page Six می‌گوید که در کمتر از یک ماه گذشته، بیش از ۱۰ تماس با پلیس در رابطه با میلر گرفته شده است. میلر اخیرا در فیلم The Flash حضور داشته است که فیلم فلش قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود، اما رولینگ استون می‌گوید که برادران وارنر و DC در حال حاضر تمامی فعالیت‌های خود با میلر برای پروژه‌های آینده را که شامل حضورهای احتمالی بعدی در دنیای سینمایی دی‌سی می‌شود، متوقف کرده‌اند.

در حال حاضر مشخص نیست این تصمیمات چه تاثیری روی فیلم The Flash خواهد گذاشت. همچنین فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore، فیلم بعدی میلر است که هفته آینده اکران خواهد شد. فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده