نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰

تمدید سریال Severance برای فصل دوم توسط اپل

شبکه اپل تی وی پلاس از تمدید سریال Severance با بازی آدام اسکات که با تحسین منتقدان مواجه شده، برای فصل دوم خبر داده است.

از ماه بهمن گذشته بود که پخش سریال Severance از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز شد و توانست نظر مثبت بینندگان و منتقدان را جلب کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال تفکیک سازی برای فصل جدید تمدید شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، اپل از تمدید زودهنگام سریال Severance برای فصل دوم خبر داده است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که قسمت پایانی فصل اول این سریال فردا از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

سریال Severance داستان یک شرکت بزرگ بیوتکنولوژی به‌نام لومن را دنبال می‌کند که فناوری‌ پزشکی به‌نام «تفکیک‌سازی‌» را خلق کرده است که با آن خاطرات محل کار و خاطر خارج از محل کار کارمندانش را از هم جدا می‌کند. داستان سریال از جایی آغاز می‌شود که کارمندی «تفکیک‌سازی‌شده» به اتفاقات شرکت مشکوک می‌شود و حالا به‌دنبال پرده برداشتن از رازهای این شرکت است. فصل اول سریال جدایی در ۹ قسمت تولید شده است، اما اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال در دسترس نیست.

آدام اسکات، زک چری، بریت لاور، ترامل تیلمان، جک تولاک، دیچن لاچمن، مایکل چرنوس، جان تورتورو، کریستوفر واکن، پاتریشا آرکت، سیدنی کول الکساندر، نورا دیل، ایتن فلاور، یول وازکوئز، نیکی میشل جیمز و جوآن کلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Severance حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دن اریکسون وظیفه ساخت سریال جدایی را بر عهده دارد کهبرای ساخت فصل دوم این سریال باز خواهد گشت. بن استیلر و ایفه مک‌آردل وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال Severance بر عهده داشته‌اند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده