نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۷

پایان یافتن سریال Locke and Key نتفلیکس در فصل سوم | انتشار اولین تصاویر

شبکه نتفلیکس رسما اعلام کرد که سریال Locke and Key در فصل سوم به پایان خواهد رسید. همچنین اولین تصاویر فصل سوم این سریال منتشر شده است.

آذر ۹۹ بود که نتفلیکس از تمدید زودهنگام سریال Locke and Key برای فصل سوم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال لاک و کلید به پایان راهش نزدیک شده است. شبکه نتفلیکس رسما اعلام کرد که فصل سوم سریال Locke and Key قرار است فصل پایانی این سریال فانتزی باشد. اگرچه این خبر ممکن است طرفداران سریال لاک و کلید را غافلگیر کند، اما ددلاین می‌گوید که این سریال طبق برنامه کارلتون کیوس و میردیث آوریل ، سازندگان و شورانرهای سریال به پایان خواهد رسید و پایان آن از ابتدا در نظر گرفته شده بود.

سریال Locke and Key اقتباسی از کمیکی به‌همین نام اثر جو هیل و گابریل رودریگز است. این سریال یک اثر ترسناک، فراطبیعی و فانتزی است که داستان چند خواهر و برادر را دنبال می‌کند که در خانهٔ جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌کنند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی می‌دهد. این خواهران و برادران به خانهٔ پدری خود باز می‌گردند و این خانه رازی بسیار جادویی در خود دارد. خانواده لاک خیلی زود با موجودی اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌‌دست آوردن کلید جادویی است.

ددلاین می‌گوید نتفلیکس پس از اینکه از آمار و میزان بینندگان فصل اول سریال Locke and Key رضایت داشت، با شورانرهای سریال برای ساخت دو فصل دیگر توافق کرد و طبق برنامه، این دو فصل قرار بود در ۱۰ قسمت و ۸ قسمت تولید شود. بدین ترتیب فصل سوم سریال لاک و کلید دارای ۸ قسمت است که طبق برنامه اولیه، داستان سریال لاک و کلید را به پایان خواهد رساند. همچنین اولین تصاویر رسمی فصل سوم سریال Locke and Key نیز منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی و دشمن جدید خانواده لاک هستیم. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

امیلیا جونز در نقش کینزی در فصل سوم سریال Locke and Key

خانواده لاک در فصل سوم سریال Locke and Key

کانر جسوپ در نقش تایلر در فصل سوم سریال Locke and Key

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که فصل سوم سریال Locke and Key در طول سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد، اما تاریخ دقیق‌تری را اعلام نکرد. کانر جسوپ، امیلیا جونز، جکسون رابرت اسکات، داربی استنچفیلد، پتریس جونز، آرون اشمور، شری سام، برندن هاینز، لیو آبره و کوین دورند، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Locke and Key حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده