نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۴

ماجراجویی حلزون برای یافتن خانواده‌اش در اولین تریلر انیمیشن جدید و متفاوت A24

استودیو A24 اولین تریلر انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی یک حلزون در دنیای واقعی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On منتشر شده است. این انیمیشن درواقع ترکیبی از تصاویر انیمیشنی و لایو اکشن است که اولین‌بار سال گذشته در شهریور ماه در جشنواره فیلم تلیوراید 2021 نمایش داده شد و توانست نقدهای بسیار مثبتی را نیز دریافت کند. حالا A24 اولین تریلر انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On را منتشر کرده است که در آن شاهد حلزونی هستیم که به‌دنبال یافتن خانواده خودش است.

او برای رسیدن به هدفش از اینترنت و یک گروه مستندساز کمک می‌گیرد و یک ماجراجویی بزرگ را آغاز می‌کند. انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On درواقع براساس یک انیمیشن کوتاه ساخته شده است که این انیمیشن کوتاه در سال ۲۰۱۰ در یوتیوب برای اولین‌بار آپلود و منتشر شد و حالا پس از ۱۲ سال شاهد ساخت نسخه سینمایی و بلند آن هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر این انیمیشن جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، A24 اولین پوستر رسمی انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On

جنی سلیت، ایزابلا روسلینی، رزا سلزار، توماس مان، دین فلیشر کمپ و لزلی شتال، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On حضور دارند و به صداپیشگی و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی در نقش یک مستندساز، دین فلیشر کمپ وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On نیز بر عهده دین فلیشر کمپ، جنی سلیت، نیک پالی و الیزابت هولم، بوده است.

انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On برای اکران در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده