نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۷

عملکرد بسیار درخشان Moon Knight و Turning Red در اولین هفته پخش

سریال Moon Knight و انیمیشن Turning Red عملکرد بسیار درخشانی را در شبکه دیزنی پلاس داشته‌اند و آماری از میزان استقبال از این آثار منتشر شده است.

اولین قسمت سریال Moon Knight چهارشنبه هفته گذشته از دیزنی پلاس پخش شد و فردا شاهد پخش قسمت دوم سریال جدید دنیای سینمایی مارول خواهیم بود. سریال شوالیه ماه تاکنون توانسته با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از سریال مون نایت منتشر شده است. به نقل از ددلاین، گروه Samba TV گزارش داد که بیش از ۱.۸ میلیون خانوار در آمریکا به تماشا قسمت اول سریال Moon Knight در ۵ روز اول پخش پرداخته‌اند.

با اینکه این آمار پایین‌تر از سریال لوکی و تقریبا برابر با سریال Falcon and the Winter Solider است، اما شاهد رشد ۲۰ درصدی بیننده در مقایسه با سریال Hawkeye در بازه زمانی مشابه هستیم. حدود ۱.۵ میلیون خانوار به تماشا دو قسمت اول سریال هاکای با بازی جرمی رنر و هیلی استاینفلد در ۵ روز اول پخش پرداخته بودند. سریال Loki نیز در ۵ روز اول پخش موفق شد ۲.۵ میلیون خانوار را در آمریکا جذب کند. سریال لوکی هم‌اکنون پر بیننده‌ترین سریال دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس نیز لقب گرفته است.

پاندا قرمز آویزان روی پله اضطراری در انیمیشن Turning Red

همچنین ۱.۹ میلیون بیننده قسمت پایانی سریال Loki را در ۵ روز اول پخش تماشا کرده بودند. آمار سامبا تی‌وی براساس بیش از ۳ میلیون خانوار آمریکایی محاسبه می‌شود که دارای اسمارت تی‌وی یا تلویزیون‌های هوشمند هستند و آمار آن براساس کسانی است که حداقل ۵ دقیقه از یک فیلم یا سریال را تماشا کرده باشند. مشخصا برای مشاهده آمار دقیق‌تر باید تا زمان اعلام آمار سازمان نیلسن منتظر بمانیم.

همچنین سامبا تی‌وی اعلام کرد که انیمیشن Turning Red بزرگ‌ترین افتتاحیه را در بین محصولات دیزنی پلاس داشته است و ۲.۵ میلیون خانوار به تماشا این انیمیشن جدید پیکسار در سه روز اول پخش پرداخته‌اند. همچنین ۲۷۷ خانوار در بریتانیا، ۸۸ هزار خانوار در آلمان و ۱۱ خانوار در استرالیا به تماشا سریال Moon Knight در ۵ روز اول پخش پرداخته‌اند. علاوه‌براین، شهرهای سیاتل، پورتلند و پیتسبرگ به‌عنوان محبوب‌ترین بازارهای سریال شوالیه ماه معرفی شده‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده