نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۴

شروع مراحل فیلمبرداری فصل سوم سریال ویچر | انتشار اولین تصویر و خلاصه داستان

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تصویر و خلاصه داستان از شروع رسمی مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Witcher با بازی هنری کویل خبر داده است.

ماه مهر گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید زودهنگام سریال The Witcher برای فصل سوم خبر داد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل جدید این سریال رسما جلوی دوربین رفته است. شبکه نتفلیکس امروز اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال ویچر رسما در بریتانیا آغاز شده است. نتفلیکس همچنین یک تصویر را از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Witcher به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد حضور هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر در یک محیط برفی هستیم:

هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری فصل سوم سریال The Witcher

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فصل سوم سریال The Witcher، درحالی‌که پادشاهان، جادوگران و جانوران کانتیننت به‌دنبال گرفتن سیری هستند، گرالت او را مخفی کرده و مصمم است تا از خانواده‌ جدید خود در‌برابر تمام کسانی که آن‌ها را تهدید می‌کنند، دفاع کند. ینیفر حالا وظیفه‌ آموزش جادو به سیری را بر عهده گرفته است و آن‌ها را به سمت قلعه‌ی امن آرتوزا راهنمایی کند و امیدوار است در این مکان با قدرت‌های سیری بیشتر آشنا شود؛ اما در عوض آن‌ها با میدان مبارزه‌ای پر از فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت مواجه می‌شوند.

آن‌ها باید با تمام وجود مبارزه کنند یا خطر از دست دادن یکدیگر برای همیشه را به جان بخرند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال The Witcher از جمله بازیگران آن در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود. قابل انتظار است مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال The Witcher نیز در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود.

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش خواهد بود. پیش از پخش فصل جدید این سریال فانتزی محبوب، می‌توانید منتظر سریال The Witcher: Blood Origin باشید که این سریال اسپین‌آف و پیش‌درآمد از دنیای ویچر در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده