نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳

نمایش ابرقهرمان جدید دنیای سینمایی مارول در تریلر کوتاه سریال Ms. Marvel

مارول استودیو اولین تبلیغ تلویزیونی سریال Ms. Marvel را منتشر کرده که حاوی تصاویر کوتاه و جدیدی از سریال بعدی دنیای سینمایی مارول است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تبلیغ تلویزیونی سریال Ms. Marvel منتشر شده است. بیشتر تصاویر این تبلیغ تلویزیونی درواقع براساس تریلر رسمی این سریال است که ماه گذشته منتشر شد، اما در طول این تریلر کوتاه شاهد تصاویر جدیدی از سریال میس مارول نیز هستیم که در بخشی از آن تصاویر بیشتری از زندگی شخصی کامالا خان و در بخشی دیگر تصاویر بیشتری از قدرت‌های خانم مارول نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین تبلیغ تلویزیونی سریال Ms. Marvel را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

مانند تریلر اصلی، در این تبلیغ تلویزیونی نیز از آهنگ Blinding Lights اثر The Weeknd استفاده شده است. پخش سریال Ms. Marvel از تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین کامالا خان با بازی ایمان ولانی قرار است در فیلم The Marvels حضور داشته باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، سریال Ms. Marvel داستان کامالا خان را که یک دختر نوجوان ۱۶ ساله پاکستانی از شهر نیوجرسی است، دنبال می‌کند که یک هنرمند بااستعداد، گیمر مشتاق و طرفدار آثار داستانی و همچنین یکی از طرفداران گروه اونجرز به‌ویژه کاپیتان مارول است. کامالا همیشه برای پیدا کردن جایگاه خودش در این جهان تلاش کرده و زمانی‌که قدرت‌های فوق‌العاده‌ای مانند قهرمانانی که همیشه آن‌ها را دنبال می‌کرد به‌دست می‌آورد، همه‌چیز در زندگی او تغییر می‌کند.

شرمین عبید چنائی، میرا منون، عادل ال عربی و بلال فلاح وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده داشته‌اند. بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد. ایمان ولانی، آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، آنجلی بمانی، مت لینتز، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر، لورل مارسدن و نیمرا بوچا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ms. Marvel حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده