نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۷

تایید ساخت بخش سوم و نهایی فصل چهارم انیمه Attack on Titan

همان‌طور که انتظار می‌رود، ماپا ساخت بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan را تایید کرد که این انیمه رسما در این بخش به پایان خواهد رسید.

امشب قسمت دوازدهم و پایانی بخش دوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan پخش شد و بسیاری منتظر سرنوشت این مجموعه محبوب بودند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه حمله به تایتان به پایان خودش نزدیک شده است. پس از پایان پخش قسمت پایانی بخش دوم این انیمه، استودیو ماپا تمدید ساخت بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan را رسما تایید و اعلام کرد.

همچنین ماپا تایید کرد که داستان و اتفاقات سریال Attack on Titan در بخش سوم فصل پایانی این انیمه به پایان می‌رسد. البته طرفداران سریال حمله به تایتان باید تا سال ۲۰۲۳ برای شروع پخش قسمت‌های پایانی این انیمه محبوب صبر کنند، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از تاریخ شروع پخش بخش پایانی فصل چهارم انیمه Attack on Titan در دسترس نیست. همچنین یک تیزر و پوستر از پارت سوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تیزر و پوستر را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

اولین پوستر بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. بخش اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در ۱۶ قسمت تولید و پخش شد و پارت دوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان نیز در ۱۲ قسمت تولید شده است که پخش آن امشب رسما به پایان رسید.

بااین‌حال، فعلا تعداد دقیق‌ قسمت‌های بخش سوم و پایانی انیمه Attack on Titan مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتری در آینده باشیم. پیش از این شایعاتی مبنی‌بر به پایان رسیدن اتفاقات انیمه حمله به تایتان در یک یا دو انیمه بلند منتشر شده بود که حداقل طبق انتظار طرفداران مشخص شد اتفاقات انیمه در پارت دوم فصل پایانی آن به پایان نخواهد رسید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده