نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۷

پایان فیلمبرداری فیلم Batgirl از دنیای دی سی

لسلی گریس، بازیگر نقش باربارا گوردون از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Batgirl در شهر گلاسگو در کشور اسکاتلند خبر داده است.

از آذر گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Batgirl در بریتانیا آغاز شد و سپس در شهر گلاسگو در کشور اسکاتلند ادامه پیدا کرد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بت‌گرل رسما به پایان رسیده است. لسلی گریس، بازیگر نقش باربارا گوردون با انتشار ویدیویی در اینستاگرام اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری فیلم Batgirl در شهر گلاسگو در کشور اسکاتلند به پایان رسیده و حالا فیلم بت گرل وارد مراحل پس از تولید شده است.

لسلی گریس در نقش باربارا گوردون ملقب به بت‌گرل، جی کی سیمونز در نقش جیمز گوردون، مایکل کیتون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، برندن فریزر در نقش فایرفلای، جیکوب اسکیپیو، ایوری آکینو، ربکا فرانت، کوری جانسون و ایتن کای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Batgirl حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشتند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فیلم Batgirl در اواخر سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max پخش شود، اما در حال حاضر تاریخ پخش دقیق آن اعلام نشده است. تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee و فیلم The Flash، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت‌گرل را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده