نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

نمایش زندگی دایناسورها در اولین تریلر مستند جدید اپل | اعلام تاریخ پخش

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس اعلام کرد که با انتشار یک تریلر و ویدیو تاریخ شروع پخش مستند Prehistoric Planet را تایید و اعلام کرد.

اگر دایناسورها را دوست دارید، باید تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد) را روی تقویم خود علامت بزنید. در این تاریخ مجموعه مستند ۵ قسمتی Prehistoric Planet (سیاره‌ی ماقبل تاریخ) از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود که وظیفه‌ی گویندگی آن برعهده‌ی دیوید اتنبرو، سازنده‌ی مستندهای Life (زندگی) و Planet Earth (سیاره‌ی زمین) است. همچنین اپل اولین تریلر و ویدیو رسمی مستند Prehistoric Planet را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویری از زندگی دایناسورها هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر و ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

مستند Prehistoric Planet توسط بخش تاریخ طبیعی بی‌بی‌سی تولید شده است که سابقه‌ی کار روی مستند Planet Earth را دارد. این مستند داستان برخی از دایناسورهایی را روایت می‌کند که بیش از ۶۶ میلیون سال پیش در دوره‌ی کرتاسه یا ‌گِل‌سفیدی روی سیاره‌ی زمین پرسه می‌زدند. موسیقی مستند سیاره‌ی ماقبل تاریخ را هانس زیمر، آهنگساز آثار بزرگی نظیر انیمیشن The Lion King (شیرشاه)، فیلم‌های Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب)، فیلم Gladiator (گلادیاتور) و سه‌گانه فیلم‌های The Dark Knight (شوالیه‌ی تاریکی) تولید کرده است.

جلوه‌های ویژه‌ی مستند Prehistoric Planet توسط MPC خلق شده است که قبلا در تولید اقتباس‌های لایو-اکشن The Jungle Book (کتاب جنگل) و The Lion King به شرکت دیزنی کمک کرده بود. شرکت اپل اعلام کرد که این مجموعه مستند جدیدترین یافته‌های دیرینه‌شناسان را در خود جای داده است. طرفداران درکنار سایر موارد می‌توانند انتظار نمایش نحوه‌ی مراقبت تیرانوسوروس رکس (تی‌رکس) رعب‌آور از بچه‌های خود را در این مستند داشته باشند. پخش نخستین اپیزود این مستند پنج قسمتی در تاریخ ۲ خرداد آغاز می‌شود و پس از آن یک قسمت به‌شکل روزانه تقدیم بینندگان خواهد شد.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده