نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

انتشار اولین تریلر فصل دوم انیمه Pacific Rim: The Black نتفلیکس

شبکه نتفلیکس اخیرا اولین تریلر رسمی فصل دوم انیمه Pacific Rim: The Black را منتشر کرده است که در آن شاهد اتفاقات فصل پایانی این انیمه هستیم.

مدتی پیش مشخص شد که انیمه Pacific Rim: The Black قرار است در فصل دوم به پایان برسد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم انیمه Pacific Rim منتشر شده است. در تریلر رسمی فصل دوم انیمه Pacific Rim: The Black شاهد نمایش بخش‌هایی از اتفاقات فصل پایانی آن هستیم و حالا تیلور و هیلی باید با گروهی مرموز و خطرناک مواجه شوند که اعتقاد دارند پسر بچه مرموز انیمه درواقع مسیح آن‌ها است که ظهور کرده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در فصل دوم انیمه Pacific Rim: The Black شاهد ادامه داستان خواهر و برادر شجاعی به‌نام تیلور و هیلی هستیم که همچنان امیدوار هستند تا با یگری به‌نام Atlas Destroyer، یگر آموزشی جا مانده در زمان تخلیه استرالیا به سیدنی برسند. آن‌ها در طول این ماجراجویی با یک قاتل نوجوان به‌نام می و یک پسر مرموز که ترکیبی از انسان/کایجو است، ملاقات می‌کنند که به تیلور و هیلی در این ماجراجویی ملحق می‌شود.

این گروه که حالا شبیه یک خانواده کوچک شده‌اند، باید از قلمرو خطرناکی عبور کنند که توسط گروه کالت Sisters of the Kaiju کنترل می‌شود. این متعصبان به رهبری کاهن اعظم مرموز متقاعد شده‌اند که این پسر، مسیحی است که آن‌ها منتظر ظهور آن بوده‌اند و هیلی تلاش می‌کند تا همه‌چیز را برای متوقف کردن آن‌ها فدا کند. همچنین پوستر جدیدی از انیمه Pacific Rim: The Black منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه کایجو و یگر هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید فصل دوم انیمه Pacific Rim: The Black

فصل دوم سریال Pacific Rim: The Black در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) از نتفلیکس پخش خواهد شد. وظیفه ساخت انیمه Pacific Rim: The Black بر عهده گرگ جانسون و کریگ کایل بوده است، اما اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های آن در دسترس نیست. گیدئون ادلن در نقش هارلی تراویس، کلم ورذی در نقش تیلور تراویس و اریکا لیندبک در نقش لوآ، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی دوبله انگلیسی شخصیت‌های انیمه Pacific Rim: The Black را بر عهده دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده