// شنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱

آغاز فیلم برداری اثر جدید ایتن کوئن در تابستان

ایتن کوئن برای اولین‌بار به‌تنهایی یک فیلم سینمایی بلند را کارگردانی می‌کند. او فیلم‌نامه‌ی اثر مورد بحث را همراه‌با همسر خود نوشته است.

برادران کوئن بارها تجربه‌های سینمایی خاصی را برای مخاطب‌ها به وجود آوردند و کمتر کسی انتظار داشت یک روز آن‌ها جدا از یکدیگر سراغ فیلم‌سازی بروند. در سال ۲۰۲۱ فیلم The Tragedy of Macbeth به‌عنوان اثری از جول کوئن اکران شد و به‌زودی ایتن کوئن سراغ فیلم‌برداری ساخته‌‌ی اثر خود خواهد رفت. او این فیلم را در همکاری با Focus Features و Working Title می‌سازد که هر دو زیرشاخه‌ی یونیورسال پیکچرز به شمار می‌آیند.

فیلم‌نامه‌ی اثر ایتن کوئن توسط خود او و همسر وی یعنی تریشیا کوک نوشته شده است. هر دو آن‌ها نیز عضو تیم تهیه‌کنندگی محصول مورد بحث هستند. این اثر نخستین ساخته‌ی سینمایی بلند ایتن کوئن در مقام کارگردان بدون همکاری با جول کوئن خواهد بود و مطابق برنامه‌ریزی‌ها، فیلم‌برداری آن در تابستان آغاز خواهد شد.

داستان فیلم درباره‌ی سفر جاده‌ای یک دختر از فیلادلفیا تا میامی است. او نه‌تنها درکنار همراه خود با برخی افراد و چالش‌ها مواجه می‌شود، بلکه یک سر بریده و قرارگرفته در جعبه را هم می‌بیند. فیلم به‌عنوان یک اکشن کمدی توصیف شده است که از آثار راس مایر الهام می‌گیرد. باید دید که چه زمانی اطلاعات بیشتر راجع به این پروژه در قالب اخبار سینما و تلویزیون به‌دست رسانه‌ها و مخاطب‌ها می‌رسد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده