نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۹

همکاری نتفلیکس و رابرت رودریگز برای تولید فیلم Spy Kids جدید

شبکه‌ی نتفلیکس برای تولید قسمت جدیدی از مجموعه فیلم‌های خانوادگی بچه‌های جاسوس با رابرت رودریگز دست همکاری داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مجموعه فیلم‌های Spy Kids (بچه‌های جاسوس) به شبکه‌ی نتفلیکس راه می‌یابد. این سرویس استریم با رابرت رودریگز، خالق این مجموعه‌ی اکشن-کمدی خانوادگی همکاری می‌کند تا آن را برای نسل جدید مخاطب‌ها بازسازی کند. رابرت رودریگز وظیفه‌ی نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی جدیدی از مجموعه‌ی بچه‌های جاسوس را برعهده خواهد داشت. نتفلیکس این خبر را ۲۱ سال پس از اکران نخستین فیلم Spy Kids در سال ۲۰۰۱ منتشر کرد.

نخستین فیلم Spy Kids، آنتونیو باندراس و کارلا گوجینو را در نقش دو جاسوس نشان می‌داد که ربوده می‌شوند. دراین‌میان دو فرزند آن‌ها با نقش‌آفرینی الکسا وگا و داریل سابارا باید درکنار نجات والدین خود، با اسرار خانواده نیز روبه‌رو شوند. جزئیات فیلم‌نامه‌ی قسمت بعدی فیلم بچه‌های جاسوس مخفی نگه داشته می‌شود، اما این اثر می‌خواهد خانواده‌ی جاسوس جدیدی را معرفی کند. فیلم تازه با مشارکت شرکت اسکای‌دنس مدیا و اسپای گلس مدیا، صاحب امتیاز مجموعه‌ی Spy Kids ساخته می‌شود.

یک سال پیش شرکت Spyglass Media قراردادی را با رابرت رودریگز برای کار روی قسمت بعدی مجموعه‌ی Spy Kids امضا کرد. سری فیلم‌های بچه‌های جاسوس در مجموع بیش از ۵۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. این مجموعه شامل فیلم Spy Kids 2: The Island of Lost Dreams (بچه‌های جاسوس ۲: جزیره رؤیاهای ازدست‌رفته) محصول ۲۰۰۲، فیلم Spy Kids 3-D: Game Over (بچه‌های جاسوس ۳: بازی باخته) محصول ۲۰۰۳ و فیلم Spy Kids: All the Time in the World (بچه‌های جاسوس: همه زمان در جهان) محسول ۲۰۱۱ نیز می‌شود.

لوگوی Netflix روی موبایل با رنگ قرمز

دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت Skydance Media به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Spy Kids تازه فعالیت می‌کنند و بر توسعه و تولید آن نظارت خواهند داشت. الیزابت آولان و ریسر مکس نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارند. پیتر اویلاتاگر و گری باربر از شرکت اسپای‌گلس از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم خواهند بود.

قسمت بعدی فیلم بچه‌های جاسوس درحالی در دست تولید قرار دارد که نتفلیکس کماکان محتوای خانوادگی را به‌نوعی در اولویت قرار می‌دهد. این شبکه‌ی آنلاین اخیرا با فیلم The Adam Project (پروژه‌ی ادم) با نقش‌آفرینی رایان رینولدز به موفقیت‌هایی دست پیدا کرد که به یکی از پربیننده‌ترین آثار اورجینال آن‌ها در ۲۸ روز نخست پخش تبدیل شد. از دیگر آثار خانوادگی این سرویس استریم می‌توان به فیلم Slumberland (اسلامبرلند) با بازی جیسون موموآ، فیلم Enola Holmes 2 (انولا هولمز ۲) با هنرنمایی میلی بابی براون و فیلم The School for Good and Evil (مدرسه‌ای برای خوب‌ها و بدها) با نقش‌آفرینی شارلیز ترون و کری واشینگتن اشاره کرد.

فیلم Spy Kids جدید، همکاری دیگری را برای رابرت رودریگز و نتفلیکس رقم می‌زند که در سال ۲۰۲۰ میلادی فیلم ابرقهرمانی We Can Be Heroes (ما می‌توانیم قهرمان باشیم) را برای این شبکه کارگردانی کرد. ظاهرا یک دنباله نیز برای این فیلم در حال تولید است، اما جزئیات بیشتری از آن در دست نیست. رابرت رودریگز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Book of Boba Fett (کتاب بوبا فت) شبکه‌ی دیزنی پلاس نیز به‌حساب می‌آید.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده