نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

پایان فیلمبرداری فیلم جدید نتفلیکس و دیوید فینچر با بازی مایکل فاسبندر

به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Killer نتفلیکس به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی مایکل فاسبندر به پایان رسیده است.

دیوید فینچر، کارگردان آثاری چون فیلم Se7en، فیلم Fight Club و فیلم Gone Girl در همکاری جدید خود با نتفلیکس قرار است فیلم The Killer را کارگردانی کند که مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتن قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کنند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم کمیک بوکی به پایان رسیده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Killer از ماه نوامبر ۲۰۲۱ در پاریس آغاز شد و حالا یکی از اعضای تیم تولید با انتشار یک تصویر خبر از به پایان رسیدن فیلم‌برداری این فیلم مورد انتظار داده است:

کلاکت آخرین روز فیلمبرداری فیلم The Killer

در این تصویر تنها شاهد کلاکت فیلم‌برداری آخرین روز تولید فیلم The Killer هستیم که اریک مساشمیت، فیلمبردار برنده یک جایزه اسکار برای فیلم Mank به‌عنوان فیلمبردار باری دیگر با دیوید فینچر همکاری کرده است. مساشمیت وظیفه فیلم‌برداری سریال Mindhunter را نیز بر عهده داشته است. اندرو کوین واکر، نویسنده‌ فیلم Se7en، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید دیوید فینچر را بر عهده دارد که این فیلم اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر الکسیس نولنت است که به یک قاتل خون‌سرد می‌پردازد.

داستان رمان گرافیکی The Killer راجع به مردی منزوی و سرد است که هیچ‌گونه عقده یا احساس پشیمانی در زندگی ندارد. او در سایه‌ها صبر می‌کند و انتظار هدف یا همان قربانی بعدی خود را می‌کشد. هرچه باید بیشتر صبر کند، بیشتر احساس می‌کند که در حال از دست دادن عقل خود است. او به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای در مرکز یک داستان نوآر خشن و خون‌آلود قرار دارد؛ گم‌شده داخل جهانی بدون اصول اخلاقی.

فینچر و نتفلیکس همکاری موفقی طی این سال‌ها داشته‌اند و فینچر به‌عنوان کارگردان،‌ نویسنده و تهیه‌کننده در آثاری چون سریال House of Cards، انیمیشن Love, Death and Robots، فیلم Mank و سریال Mindhunter با نتفلیکس همکاری کرده است. همچنین فینچر قرار است سریال پیش درآمد فیلم Chinatown را به‌همراه رابرت تاون، نویسنده فیلم اصلی برای نتفلیکس تولید و منتشر کند.

انتظار می‌رود فیلم The Killer در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده