نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۳

پایان فیلمبرداری فصل سوم سریال The Mandalorian

کارل ویترز، بازیگر و کارگردان سریال The Mandalorian از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال خبر داده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Mandalorian طی ماه‌های گذشته در استودویی در لس آنجلس در حال انجام بوده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال پخش فصل جدید سریال مندلورین در سال ۲۰۲۲ افزایش پیدا کرده است. کارل ویترز، بازیگر نقش گریف کارگا و کارگردان برخی از قسمت‌های این سریال از دنیای جنگ ستارگان، در شبکه‌های اجتماعی از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Mandalorian خبر داده است.

کارل ویترز اشاره کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Mandalorian حدود ۶ ماه طول کشیده و از اوایل اکتبر گذشته آغاز شده است. اتفاقات فصل سوم سریال مندلورین پس از حوادث سریال The Book of Boba Fett آغاز خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فصل جدید این سریال در دسترس نیست. انتظار می‌رود پخش فصل سوم سریال The Mandalorian که قابل انتظار است در ۸ قسمت تولید شود، از اواخر سال ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس آغاز شود.

همچنین انتظار می‌رود که پدرو پاسکال، کارل ویترز و کتی سکف، در فصل سوم سریال The Mandalorian بازگردند. اگرچه ظاهرا باید منتظر بازگشت جیانکارلو اسپوزیتو در فصل سوم این سریال جنگ ستارگان نیز باشیم. همچنین مدتی پیش متوجه شدیم که کریستوفر لوید، بازیگر فیلم Back to the Future، به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Mandalorian اضافه شده است. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده خواهند داشت.

همچنین سریال Ahsoka، دیگر سریال دنیای مندلورین در دست ساخت است که تولید آن پس از پایان فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Mandalorian آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که در سریال آسوکا قرار است شاهد بازگشت دارث ویدر یا آناکین اسکای‌واکر باشیم. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ahsoka قرار است از اواخر ماه آوریل (اردیبهشت) در استودیوی فیلم‌برداری در کالیفرنیا آغاز شود و قابل انتظار است در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده