نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۷

کاترین بیگلو فیلم جدید نتفلیکس را کارگردانی می‌کند

کاترین بیگلو، کارگردان برنده جایزه اسکار پس از چند سال در همکاری با نتفلیکس وظیفه کارگردان فیلم جدیدی به‌نام Aurora را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کاترین بیگلو، کارگردان برنده جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلم جدیدی را بر عهده گرفته است. این کارگردان برنده جایزه اسکار که از سال ۲۰۱۷ و پس از فیلم Detroit وظیفه کارگردانی فیلم دیگری را بر عهده نگرفته بود، در همکاری با نتفلیکس وظیفه کارگردانی فیلم Aurora را قبول کرده است. این پروژه براساس رمانی به همین نام اثر دیوید کپ، نویسنده برجسته فیلم‌های بلاک‌باستری در دست ساخت است. همچنین دیوید کپ وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Aurora را بر عهده خواهد داشت.

اتفاقات فیلم Aurora یک طوفان خورشیدی را دنبال می‌کند که اکثر شبکه‌های برق در سراسر جهان را قطع و نابود می‌کند و تمرکز داستان آن روی یک مادر مطلقه است که اکنون باید هرکاری که می‌تواند برای محافظت از فرزند نوجوانش و برادرش که مدیرعامل ثروتمند سیلیکون‌ولی است و یک پناهگاه مجلل در بیایان برای چنین فاجعه‌ای ساخته است، هرکاری انجام دهد. هنوز مشخص نیست که فیلم چگونه قرار است روی پرده به تصویر کشیده شود.

دیوید کپ

اما منابع نزدیک به پروژه داستان به فیلم Aurora را براساس شخصیت‌‌هایی توصیف می‌کنند که در یک فروپاشی نظام اجتماعی کنار یکدیگر خواهند آمد تا دربرابر این بحران فاجعه‌بار جهانی قرار بگیرند. کاترین بیگلو پیش از این برای فیلم The Hurt Locker توانست ۲ جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم سال را دریافت کند و یک‌بار هم برای فیلم Zero Dark Thirty نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم سال شود. همچنین بیگلو کارگردانی آثار دیگری چون فیلم Point Break، فیلم Strange Days و فیلم Detroit را نیز بر عهده داشته است.

دیوید کپ نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Jurassic Park، فیلم Carlito's Way، فیلم Mission: Impossible، فیلم The Lost World: Jurassic Park، فیلم Spider-Man سم ریمی، فیلم Panic Room، فیلم War of the Worlds، فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull، فیلم Angels & Demons ، فیلم Jack Ryan: Shadow Recruit، فیلم Inferno، فیلم مومیایی و اخیرا فیلم Kimi را بر عهده داشته است.

علاوه‌بر نوشتن فیلمنامه‌، دیوید کپ کارگردانی آثاری چون فیلم The Trigger Effect، فیلم Stir of Echoes، فیلم Secret Window، فیلم Ghost Town، فیلم Premium Rush، فیلم Mortdecai و فیلم You Should Have Left را در کارنامه خود دارد. همچنین رمان Aurora در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) منتشر خواهد شد که نتفلیکس حقوق تولید و پخش فیلم آن را خریداری کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده