نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۸

اعلام فهرست انیمه های نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ | از Ghost in the Shell تا اولترامن

نتفلیکس فهرست انیمه‌هایی را که قرار است در طول سال ۲۰۲۲ از این شبکه آنلاین پخش شوند، با انتشار چند تریلر معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست انیمه‌های نتفلیکس که قرار است در طول سال ۲۰۲۲ پخش شوند، با انتشار چند تریلر منتشر شده است. لازم به توضیح است که لینک تماشا تریلرها روی نام انیمه‌ها قرار داده شده است. در حاشیه برنامه AnimeJapan، نتفلیکس اعلام کرد که انیمه Thermae Romae Novae و انیمه Kotaro Lives Alone هم‌اکنون در دسترس کاربران این سرویس استریم قرار گرفته است. همچنین انیمه Bubble که در جشنواره فیلم برلین برای اولین‌بار نمایش داده شد، در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

انیمه Drifting Home نیز قرار است در طول سال ۲۰۲۲ از این شبکه پخش شود. علاوه‌براین، انیمه Vampire in the Garden قرار است در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) از نتفلیکس پخش شود. این انیمه، جدیدترین اثر ویت استودیو، سازنده سه فصل اول انیمه Attack on Titan است. همچنین نتفلیکس اعلام کرد که ۱۲ قسمت فصل جدید انیمه JoJo’s Bizarre Adventure که STONE OCEAN نام دارد، در پاییز امسال پخش خواهند شد.

انیمه Spriggan

علاوه‌براین، فصل دوم انیمه Ghost in the Shell SAC_2045 در تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد) از نتفلیکس پخش خواهد شد. انیمه Spriggan، دیگر انیمه سریالی اقتباسی نتفلیکس است که شاهد پخش آن در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) خواهیم بود. فصل دوم انیمه Ultraman نیز در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) از راه خواهد رسید. لازم به ذکر است که تمرکز این فهرست روی انیمه‌هایی است که توسط استودیوهای ژاپنی تولید شده‌اند.

کوهی اوبارا، مدیر بخش خلاق انیمه نتفلیکس می‌گوید که بیش از نیمی از کابران نتفلیکس در سراسر جهان و ۹۰ درصد از کاربران این سرویس استریم در ژاپن به تماشا انیمه روی این شبکه آنلاین پرداخته‌اند و این غول استریم قرار نیست سرعتش برای پخش انیمه‌های جدید را کاهش دهد. حداقل طبق گفته این مدیر نتفلیکس، انیمه‌ها بخشی از برنامه‌های محبوب این سرویس آنلاین است.

این در حالی است که گفته می‌شود نتفلیکس تلاش کرده بود تا Funimation را برای رقابت هرچه بیشتر با کرانچی‌رول سونی خریداری کند. Crunchyroll مدتی پیش فاش کرد که دیگر خدمات پخش رایگان به‌همراه تبلیغ برای هر قسمت تازه انیمه‌های خود را دیگر ارائه نخواهد داد و دیگر این قسمت‌ها تنها در دسترس کاربران اشتراک پولی قرار خواهد گرفت.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده