نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

حضور اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز در فیلم جدید اپل به کارگردانی جیسون بیتمن

اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز قرار است در فیلم جدید اپل با نام Project Artemis که جیسون بیتمن کارگردان آن خواهد بود، دوباره هم‌بازی شوند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون دوباره قرار است در یک فیلم دیگر هم‌بازی شوند. ایوانز و جوهانسون که پیش از این به ترتیب نقش کاپیتان آمریکا و بلک ویدو را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشتند، حالا قرار است در فیلم Project Artemis هم‌بازی شوند. این فیلم، جدیدترین فیلمی است که اپل حقوق تولید و پخش آن را خریداری کرده است. این استودیو اخیرا توانسته با فیلم Coda جایزه اسکار بهترین فیلم سال را دریافت کند و حالا اعتبار بیشتری نسبت به گذشته به‌دست آورده است.

همچنین جیسون بیتمن، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده سریال Ozark، وظیفه کارگردانی این پروژه را بر عهده گرفته است. گفته می‌شود که اپل بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای تصاحب فیلم پروژه آرتمیس هزینه کرده است. رز گیلروی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Project Artemis را بر عهده دارد که فیلم به اثری در مورد مسابقه فضایی توصیف شده است. درواقع ایوانز و جوهانسون در ابتدا قرار بود دوباره با یکدیگر در فیلم Ghosted با یکدیگر هم‌بازی شوند.

جیسون بیتمن در سریال Ozark

اما جوهانسون به‌خاطر تداخل برنامه تولید فیلم با برنامه‌هایش مجبور به جدایی از فیلم Ghosted شد و در ادامه آنا د آرماس جای او را در این فیلم گرفته که این فیلم‌ هم‌اکنون جلوی دوربین رفته است. در هر حال اپل و جوهانسون هم‌اکنون در حال همکاری در فیلم Bride به کارگردانی سباستین للیو هستند که این فیلم نیز وارد مرحله تولید شده است. ددلاین همچنین اشاره می‌کند که اپل طی ماه‌های گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای خرید حق تولید و پخش فیلم‌هایی مثل فیلم Argyle به کارگردانی متیو وان و فیلم بدون نام با موضوع فرمول یک با بازی برد پیت هزینه کرده است.

اپل همچنین حق پخش فیلم‌هایی مثل فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، فیلم Tetris با بازی تارون اجرتون و فیلم Emancipation به کارگردانی آنتوان فوکوآ را در اختیار دارد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ پخش شوند. ایوانز پیش از این سابقه همکاری با اپل در سریال Defending Jacob داشته است و اخیرا در فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ و به کارگردانی برادران روسو برای شبکه نتفلیکس بازی کرده و همچنین در انیمیشن Lightyear حضور داشته است.

ایوانز همچنین قرار است در فیلم Red One با دواین جانسون هم‌بازی شود. جوهانسون اخیرا در فیلم Asteroid City به کارگردانی وس اندرسون بازی کرده است و همچنین قرار است در همکاری دوباره با دیزنی در فیلم Tower of Terror بازی کند. جیسون بیتمن نیز اخیرا به‌عنوان بازیگر و کارگردان در فصل پایانی سریال Ozark حضور داشته است.


منبع Deadline THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده