نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۵

خداحافظی بروس ویلیس از دنیای بازیگری به علت بیماری

بروس ویلیس، بازیگر فیلم‌های جان سخت در پی ابتلا زبان‌پریشی و از دست دادن قدرت تکلم از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متاسفانه با خبر شدیم که بروس ویلیس از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرده است. خانواده بروس ویلیس اعلام کردند که این بازیگر ۶۷ ساله به علت بیماری از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است. اما همینگ، همسر فعلی ویلیس به‌همراه دمی مور، همسر سابق وی و رومر ویلیس، دختر این بازیگر محبوب و دیگر فرزندانش این خبر را با انتشار بیانیه‌ای مشترک در اینستاگرام تایید و اعلام کردند.

طبق این اطلاعیه، ویلیس دچار بیماری و اختلال زبان‌پریشی شده است که بر توانایی شناختی او تاثیر خواهد گذاشت و هم‌اکنون علائم این بیماری بروز کرده است. در پی این بیماری، اختلال زبان‌پریشی بر توانایی فرد برای بیان و درک زبان نوشتاری و گفتاری تاثیر می‌گذارد. گفته می‌شود که این بیماری هم‌اکنون روی قدرت تکلم ویلیس تاثیر گذاشته است. خانواده ویلیس در بخشی بیانیه منتشر اعلام کردند:

«این دوران واقعا چالش‌برانگیز و سختی برای خانواده ما است و ما از ابراز محبت، عشق، حمایت و همدردی مداوم و همیشگی شما بسیار سپاسگزار هستیم. ما به‌عنوان یک خانواده قدرتمند در حال عبور از این بحران هستیم، اما می‌خواستیم که طرفداران را از این موضوع آگاه کنیم؛ چرا که می‌دانیم او تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد، همان‌طور که شما برای او اهمیت دارید.»

بروس ویلیس حرفه بازیگری را از سال ۱۹۷۸ آغاز کرد و بیشتر برای بازی در سریال Moonlighting و سری فیلم Die Hard شناخته می‌شود. از دیگر آثار این بازیگر محبوب فیلم‌های اکشن می‌توان به فیلم Pulp Fiction، فیلم Twelve Monkeys، فیلم The Fifth Element، فیلم Armageddon، فیلم The Sixth Sense، فیلم Unbreakable، فیلم Sin City، فیلم RED، فیلم Looper، فیلم The Expendables 2، فیلم Moonrise Kingdom، فیلم Alpha Dog، فیلم Vice و فیلم Glass، اشاره کرد. ویلیس هم‌اکنون چندین فیلم دیگر بازی کرده است که طی ماه‌های آینده منتشر خواهند شد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده