نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۴

پیوستن الا پورنل به جمع بازیگران سریال Fallout آمازون

الا پورنل، بازیگر سریال Yellowjackets، جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با آمازون شاهد پیوستنش به جمع بازیگران سریال Fallout هستیم.

آمازون در همکاری با بتسدا در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Fallout است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال فال اوت اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که الا پورنل، بازیگر سریال Yellowjackets پس از توافق با آمازون به جمع بازیگران سریال Fallout که اقتباسی از یک مجموعه بازی بسیار محبوب است، اضافه شده است. پیش از این شاهد پیوستن والتون گاگینز،‌ بازیگر سریال Justified سریال The Shield به سریال فال‌اوت بودیم.

اطلاعات خیلی زیادی از نقش پورنل در سریال Fallout در دسترس نیست، اما منابع نزدیک اعتقاد دارند که او یکی از نقش‌های اصلی سریال به‌نام جین را بر عهده دارد که این شخصیت به‌عنوان زنی جوان که احتمال دارد یک راز خطرناک را پنهان کرده باشد، توصیف شده است. همچنین گفته می‌شود که گاگینز قرار است نقش یک غول (Ghoul)‌ را در سریال Fallout بازی کند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند.

بازی Fallout 76

جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد قرار است وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته باشد. علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند.

انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Fallout در طول سال ۲۰۲۲ آغاز شود. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. پورنل این روزها بیشتر برای بازی در نقش نسخه نوجوانی جکی در فصل اول سریال Yellowjackets و صداپیشگی شخصیت جینکس در انیمیشن Arcane شناخته می‌شود.

از دیگر کارهای پورنل می‌توان به فیلم Maleficent (نسخه نوجوانی مالفیسنت)، فیلم Miss Peregrine's Home for Peculiar Children، سریال Sweetbitter، سریال Belgravia، انیمیشن Star Trek: Prodigy و فیلم Army of the Dead اشاره کرد. پورنل برای صداپیشگی شخصیت کیت وارد در انیمه Army of the Dead: Lost Vegas نیز بازگشته است و برای صداپیشگی جینکس در فصل دوم سریال آرکین باز خواهد گشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده