نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تریلر انیمیشن جدید نتفلیکس و کارگردان Big Hero 6 با نام The Sea Beast

نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن The Sea Beast را منتشر کرده است که در پایان شاهد رونمایی از تاریخ پخش این انیمیشن به‌همراه فهرست صداپیشگان هستیم.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن The Sea Beast منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تریلر این انیمیشن را منتشر کرد که کریس ویلیامز،‌ کارگردان انیمیشن Moana و انیمیشن Big Hero 6، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است. انیمیشن هیولای دریا داستان دختری جوان به‌نام میسی برامبل را ردنبال می‌کند که در کشتی جیکوب هالند، شکارچی افسانه‌ای هیولاها به‌دنبال شکوه، شهرت و ماجراجویی‌های بزرگ است.

در اولین تریلر انیمیشن The Sea Beast شاهد تصاویر کاملا چشمگیری از دریاهای خروشان، کشتی‌ با نیزه‌های غول پیکر برای کشتن هیولاها تا موجودات عظیم دریایی هستیم. همچنین در طول تریلر انیمیشن هیولا دریا یک شهر زیبا با کاخ مرمری سفید رنگی دیده می‌شود و در پایان تریلر شاهد وعده یک انیمیشن هیجان‌انگیز از نتفلیکس هستیم که قرار است در تابستان امسال پخش شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نتفلیکس همچنین فهرست صداپیشگان انیمیشن هیولای دریا را منتشر کرده است که براساس آن زاریس آنجل هاتور با سابقه بازی در سریال The Midnight Gang در نقش میسی برامبل، جرد هریس با سابقه بازی در سریال Chernobyl در نقش کاپیتان کرو، کارل اربن با سابقه بازی در سریال The Boys در نقش جیکوب هالند، ماریان ژان-بتیست با سابقه بازی در فیلم Secrets & Lies، دن استیونز با سابقه بازی در سریال Legion و کیتی برک با سابقه بازی در فیلم Tinker Tailor Soldier Spy، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Sea Beast حضور داشته به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن The Sea Beast در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد که قابل انتظار است دارای اکران محدودی در سینماها نیز باشد. علاوه‌بر کارگردانی، کریس ویلیامز به‌همراه نل بنجامین وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن هیولای دریا را نیز بر عهده داشته است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده