نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۳

تلاش گرو برای تبدیل شدن به بزرگترین شرور جهان در تریلر جدید انیمیشن Minions 2

یونیورسال تریلر جدید و رسمی انیمیشن Minions: The Rise of Gru را منتشر کرده‌ است که در آن گرو برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین شرور جهان تلاش می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Minions: The Rise of Gru منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی انیمیشن Minions 2 است که در طول آن گرو به کمک مینیون‌ها در تلاش است تا به بزرگ‌ترین شرور دنیا تبدیل شود و حالا آن‌ها باید با دیگر شخصیت‌های شرور گروه Vicious 6 مواجه شوند و با آن‌ها مبارزه کنند. در پایان تریلر شاهد تبدیل شدن شخصیت‌ها به موجودات مرگباری هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین برای ساخت این تریلر از آهنگ Lose Yourself اثر امینم استفاده شده است. علاوه‌بر تریلر جدید، یونیورسال پوستر تازه‌ای از انیمیشن Minions: The Rise of Gru را منتشر کرده است. در این پوستر شاهد حضور سه مینیون به‌نام‌های کوین، استوارت و باب با ظاهر دهه ۷۰ میلادی هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد پوستر جدید انیمیشن Minions 2 نیز باشید:

کوین، استوارت و باب سه مینیون محبوب در پوستر جدید انیمیشن Minions: The Rise of Gru

اتفاقات انیمیشن Minions: The Rise of Gru در قلب دهه ۷۰ میلادی جریان دارد که گرو که طرفدار Vicious 6، گروه بزرگ اشخاص شرور است، در تلاش است تا به این گروه بپیوندد و با همکاری چند مینیون از جمله کوین، استوارت، باب و اتو، گرو اولین سلاح خود را برای انجام اولین ماموریتش می‌سازد. زمانی‌که رهبر Vicious 6 مبارز افسانه‌ای گروه یعنی Wild Knuckles را برکنار می‌کند، حال این گروه به‌دنبال استخدام عضو جدید است و گرو در تلاش است تا وارد این گروه شود،‌ اما در مقابل به دشمنان او تبدیل می‌شوند.

گرو در این ماجراجویی متوجه می‌شود که حتی افراد شرور نیز کمی به کمک دوستانشان نیاز دارند. کایل بالدا وظیفه کارگردانی انیمیشن Minions: The Rise of Gru را براساس فیلمنامه‌ای از برایان لینچ و متئو فوگل بر عهده داشته است. انیمیشن Minions اسپین‌آف مجموعه انیمیشن Despicable Me است که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۵ اکران شد و بیش از ۱.۱۵۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد.

انیمیشن Minions: The Rise of Gru قرار است در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) اکران شود. پی‌یر کافین برای صداپیشگی مینیون‌ها از جمله کوین، استوارت و باب، استیو کارل برای صداپیشگی شخصیت گرو، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Minions: The Rise of Gru حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده