نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱

اعلام تاریخ شروع پخش سریال House of the Dragon ؛ اسپین‌آف بازی تاج و تخت

شبکه HBO تاریخ شروع پخش سریال House of the Dragon، اسپین‌آف پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال House of the Dragon تایید و اعلام شده است. شبکه HBO اعلام کرد که پخش سریال خاندان اژدها از تاریخ ۲۱ اوت/آگست (۳۰ مرداد) از این شبکه آغاز خواهد شد که همزمان با آن، در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت. فصل اول سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت در ۱۰ قسمت تولید شده است و همچنین پوستر و تصاویر جدیدی از فصل اول سریال House of the Dragon منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

مت اسمیت، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود.

درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده