نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۳

پیوستن شارون استون به جمع بازیگران فیلم Blue Beetle برای بازی در نقش منفی

شارون استون، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار و برنده یک جایزه امی برای بازی در نقش منفی به جمع بازیگران فیلم Blue Beetle اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Blue Beetle مشخص و معرفی است. شارون استون، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Casino و برنده یک جایزه امی برای سریال The Practice به جمع بازیگران فیلم بلو بیتل اضافه شد و او قرار است نقش شرور و منفی این فیلم ابرقهرمانی از دنیای دی سی را بازی کند. طبق گفته The Wrap، او قرار است نقش شخصیتی جدید به‌نام ویکتوریا کورد را در فیلم Blue Beetle بازی کند که در دنیای کمیک DC چنین شخصیتی وجود ندارد.

شارون استون با دنیای دی سی غریبه نیست و پیش از این در سال ۲۰۰۴ و در فیلم Catwoman با بازی هلی بری حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. همچنین رائول تروهی‌یو، بازیگر سریال Mayans M.C دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فیلم Blue Beetle اضافه شده است و او قرار است نقش شخصیتی به‌نام Carapax the Indestructible Man را در این فیلم بازی کند. در دنیای کمیک DC، کنارد کاراپکس یک باستان‌شناس است که ذهنش با بدن یک ربات ترکیب می‌شود.

پوستر کانسپت آرت لباس بلو بیتل در فیلم Blue Beetle

فیلم Blue Beetle قرار است در تاریخ ۱۸ اوت/آگست ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. زولو مریجونیا، بازیگر سریال Cobra Kai و یک قسمت از فصل سوم سریال Twin Peaks قرار است نقش جیمی ریس ملقب به بلو بیتل را در فیلم Blue Beetle بازی کند. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis معرفی شد.

آنجل مانوئل سوتو با سابقه کارگردانی فیلم Charm City Kings، وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است و همچنین گرت دانت الکوسر، نویسنده بازسازی فیلم Scarface وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای DC باشد که با محوریت ابرقهرمان لاتین در دست ساخت است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده