نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار تریلر جدید سریال Moon Knight با محوریت ورود شوالیه ماه به MCU

مارول استودیو به مناسبت پخش سریال Moon Knight در روز فردا، تریلر و پوستر جدیدی از این سریال منتشر کرده است.

فردا ظهر سرانجام اولین قسمت سریال Moon Knight از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر و پوستر جدیدی از سریال مون نایت منتشر شده است. مارول استودیو به‌مناسبت ورود شوالیه ماه به دنیای سینمایی مارول، تریلر جدید و کوتاهی از سریال Moon Knight را با نام Welcome the Knight منتشر کرده است که در این تریلر شاهد پخش تصاویر جدیدی از این سریال مورد انتظار هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین اولین نقدهای سریال Moon Knight نیز منتشر شده است که بیشتر منتقدان به تحسین سریال جدید دنیای سینمایی مارول پرداخته‌اند، اما گروهی دیگر نقدهای متوسط و ضعیفی را داده‌اند و به‌نظر می‌رسد که حداقل فعلا منتقدان به دو گروه تقسیم شده‌اند. علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو پوستر جدیدی از سریال Moon Knight را نیز منتشر کرده است که در این پوستر شاهد یک ماهی هستیم که گفته می‌شود بهترین دوست استیون گرانت است. در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

نمایش ماهی، بهترین دوست استیون گرانت در پوستر جدید سریال Moon Knight

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، گاسپار اولیل، اف. موری آبراهام (صداپیشه) و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.


منبع CBM CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده