نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۰

انتشار تریلر جدید فیلم Top Gun 2 با بازی تام کروز

پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Top Gun: Maverick را منتشر کرده است که در آن تام کروز آموزش گروهی از خلبانان جدید را بر عهده می‌گیرد.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تریلر جدیدی از فیلم Top Gun: Maverick منتشر شده است. پارامونت پیکچرز امروز تریلر جدید فیلم Top Gun 2 را منتشر کرده که در طول این تریلر شاهد نمایش سرنوشت تام کازنسکی ملقب به آیسمن هستیم. همچنین تام کروز، بازیگر نقش ماوریک رهبری آموزش گروهی از خلبانان نخبه و تازه‌وارد را بر عهده می‌گیرد که ناوگان F/A-18 سوپر هورنت را در اختیار خواهند داشت و در طول تریلر ظاهرا به حضور احتمالی هواپیماهای روسی نیز اشاره می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پارامونت پوستر جدیدی از فیلم Top Gun: Maverick را نیز منتشر کرده است که تمرکز این پوستر نیز روی شخصیت ماوریک با بازی تام کروز است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

تام کروز در نقش ماوریک درکنار جنگنده F/A-18E سوپر هورنت در پوستر جدید فیلم Top Gun: Maverick

تام کروز در نقش پیت میچل (ماوریک)، وال کیلمر در نقش تام کازنسکی (آیسمن)، مایلز تلر در نقش پسر گوس، جنیفر کانلی در یک نقش مهم، گلن پاول در نقش Slayer (اسلیر)، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Top Gun: Maverick حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy و فیلم Oblivion، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun براساس فیلمنامه‌ای از پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، را بر عهده داشته است. همچنین کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان دو قسمت اخیر فیلم Mission Impossible، به نوشتن فیلمنامه فیلم Top Gun: Maverick کمک کرده است.

فیلم Top Gun: Maverick برای اکران در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Top Gun 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن نمایش داده شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده